{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Padborg Park i regnvejr?
  • #1   12. jul 2014 Har prøvet Padborg Park i regnvejr. Glem det, uanset hvilke dæk du har på...
    Den bliver ekstrem galt når det er vådt, så det vil jeg ikke anbefale.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #2   12. jul 2014 Det er ikke noget jeg ville bruge tid på. Banen er røvkedelig, og det er vist kun værre i regn - og der mangler vist airfence når det bare er trackdays, så sikkerheden er også dårlig. Jeg håber jeg tager fejl omkring det sidste...

• #3   12. jul 2014 Har prøvet den 3 gange før, og i mangel på bedre er den sjov nok. Men har ikke prøvet den hvor det regnede.

• #4   12. jul 2014 Hvem siger den er farlig ? Og hvis det en af de første gange så går det hvis ikke hurtigere end han nemt kan køre på gade dæk smiley selvfølge er den glat men nævn lige en bane som ikke er glat i regnvejr ?

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.729
    #5   12. jul 2014 Det gør DMU f.eks - ellers havde de nok ikke brugt så mange penge på at leje airfence hver gang der afholdes noget dernede.

Det er hans 4. gang dernede.

• #6   12. jul 2014 Jeg har kørt en del regnvejrsdage på PP muligvis også rigtig mange dage i regnvejr på PP, dog altid på regnvejrsdæk. Den er helt ok at køre på i regnvejr. Gadedøk virker fint, men man skal køre med fløjlshandskerne på, og kunne leve med en lidt levende bagende, men det er lærerigt. PP kan være glat udenfor sporet, men det er en detalje, for hvad laver man der? Flere syntes muligvis den er kedelig, det kan være, at den ikke er tilstrækkelig eksotisk og ja, den er flad, men man skal ikke undervurdere at svingene faktisk er tekniske, hvis man ønsker at komme rundt i en ruf.

Mvh,

Allan

• #7   13. jul 2014 Ville sige alle har fat i noget der..

• #8   13. jul 2014 De lover da kun 2mm, med lidt held får du tørvejr.
    Når det er sagt ville jeg ikke køre i regnvejr uden regnslicks, men det er bare mig smiley

• #9   13. jul 2014 Jeg venter og ser vejret lidt an, sidst jeg kiggede lovede de et par mm hele dagen, og nu er de nede på kun at love lidt byger om morgenen. Men ja man kan jo aldrig være sikker hehe
    Gider sgu ikke tage chancen når det er min gade-mc jeg skal derned på, selvom det nok er godt træning i regnvejr.

• #10   15. jul 2014 Endte med at tage afsted. Rigtig god dag selvom det det regnede hele formiddagen. Så blev til 3 pas i pisregn, 1 pas på halvvåd bane og 2 på tør, så fik trænet lidt af det hele smiley

Kommentér på:
Padborg Park i regnvejr?

Annonce