1.610 visninger
|
Oprettet:
Yamaha WR 250 X {{forumTopicSubject}}
Yamaha WR 250 X er det en maskine man kan sammenligne med enduro maskiner? Har kig på denne og den virker rigtig fed. Dog ved jeg ikke om de 250cc. Med 31 heste er for lidt da jeg er en lidt kraftigere gut på 100+ kg.
Skal jeg op i noget større end 250 eller er det fint?
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
apr 2007
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 360
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 26 MC-er: 1 Emner: 78 Svar: 167
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
dec 2008
Følger: 25 Følgere: 29 MC-er: 10 Emner: 25 Svar: 254
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.227
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.227
maj 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 119 Svar: 781
Bevares. Den er tung, hvis man sammenligner den med en fuldblods-motard. Men den er nu meget sjov at køre på. Har prøvet den i byen, på landevej og motorvej. Og den gør det okay alle steder.
Man sidder rimelig højt, så man har fin udsigt, i byen. Og på trods af sine ca 48 heste, virker den frisk nok på landevejen. Og på motorvejen, syntes jeg den virkede ganske stabil ved 130 km/t. Sikkert pga. vægten.
Men vi oplever jo vidt forskelligt. Så ud og prøv, som der bliver skrevet.
Yamaha WR 250 X