{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

ktm spørgsmål {{forumTopicSubject}}

hej var ude og prøvekøre en ktm duke 640 den anden dag.. fed tur de første 20km laver så et par hurtige ryk og går ud med ca 140km .. umidlbart er den bare løbet tør for benz da det passer med at der næsten ikke har været mere på og kørte okay bag efter fik smidt den på reserve. men fik lidt et chock så kørte stille og roligt tilbage.. men sys bare det kom meget hurtigt den gik ud.. kan det være af andre grunde f.eks den er blevet for varm eller noget.. kan cyklen evt tage skade af og rende tør med den fart.. og evt nogle gode råd hvad man skal lure efter ved sådan en maskine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ktm spørgsmål
  • #1   20. jul 2014 Helt sikket den ik tager skade af at køre tør et par gange, det tror jeg sgu næsten alle har prøvet:)

  • #2   20. jul 2014 gg jeg sys sku bare min gamle Suzuki bare faldt stille og roligt i fart hvor den her som sagt gik ud med tæt på 140 og den i gear og havde ikke lige hånden på koblingen:)

  • #3   20. jul 2014 Min gamle savage lavet det nummer hver gang den skal på reserve, lige et par ryk og så dør den ud indtil jeg får drejet benz hanen:)
    Så det er ik noget du skal tænke over, de kan holde til mere end man tror:)


  • #4   20. jul 2014 At det sker engang imellem sker der ikke så meget ved. Indsprøjtnings motore skal man dog som hovedregl IKKE køre tør for benzin. Men er der ikke mere benzin, kører den ikke længere. Så at den knalder og bare går ud lyder nu meget bare som at du er løbet tør.

  • #5   20. jul 2014 Da det ikke er en 2t hvor brændstoffet smør sker der ikke noget ved det.

  • #6   20. jul 2014 nej, men det er noget med at indsprøjtnings systemerne ikke har godt af det. Læser du stort set alle manualer til køretøjer med indsprøjtning fraråder de også at man gør det.

    det er noget med at systemerne er meget følsomme overfor vand, og der kan godt ligge vand i bunden af en tank, som den sutter op når der ikke er mere benzin på. Det er hvad jeg har fået fortalt, af en bilmekaniker engang.


Kommentér på:
ktm spørgsmål

Annonce