637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

cs
cs
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22

Lime på kunststof? Lime på kunststof?

Hej,

Hvad skal man bruge til at lime på kunststof?
Det drejer sig om at lime noget på de sorte låg til karburatorerne i dette billede: http://i.imgur.com/S58rh.jpg

Jeg prøvede engang at lime et ventildæksel med 2komponent epoxy, men det duede ikke.. er der nogen der kan hjælpe med limvalg?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lime på kunststof?
  • #1   23. jul 2014 Jeg sværger til Tec7. Det kan lime på næsten alt:

http://www.tec7.dk/produkt-sortiment/produkter/tec-7.aspx

• #2   23. jul 2014 Würth har et produkt det hedder kunststofklæber... Det koster lidt.. Men det limer fuldstændig fantastisk.. Og det er bare stærkt plus det tørre hurtigt.!

• #3   23. jul 2014 Kunststof er MANGE ting. Du skal dels vide, hvad materiale du vil lime - dermed ved du hvad der kan opløse det. Så skal du have lim baseret på dette opløsningsmiddel, derved vil du delvis opløse den plast du vil lime, så den sidder tilbage, når opløsningsmidlet er dampet væk - kunstofsvejsning - den holder!

• #4   23. jul 2014 Hvis dine låg er revnede, kan du forsøge at tætne dem med højtemperatursslicone Det er ikke specielt kønt, men der tan tætne det mest og er let at arbejde med. Overskydende lim kan fjernes inden der sætter sig sum gummi, med eddike!

• cs
    cs Tilmeldt:
    dec 2006

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 22
    #5   24. jul 2014 @matthias: Tak! jeg kigger lige på om jeg kan få noget lokalt, i stedet for at bestille over nettet smiley

@Mike: Ok - Jeg vil se om jeg kan køre ind til den lokale würth og hente sådan en bøtte smiley

@Knud: Tak for dine kommentarer. Problemet er at der ikke står på det, hvilken slags materiale det er.. Derfor håbede jeg at der fandtes en slags universalklæber eller 2 (så det enten var det ene eller det andet).
    Det er ikke fordi de er revnede.. Jeg skal have limet en gps tracker til et lignende låg og placeret et sted på cyklen, hvor man kunne tro at det var en "officiel" del af maskinen og evt tyve ikke hiver den af med det samme smiley

Kommentér på:
Lime på kunststof?

Annonce