{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

Nyd vejret! {{forumTopicSubject}}

Kender i følelsen af man er ved at køre ind i indkørslen på mc'en, og er en smule ked af at turen er slut, så man kigger lige engang over skulderen, bakker, og kører igen! smiley

Arhhh det er da en herlig sommer at være mc'ist i!. Husk at nyde vejret derude, og ikke kun sid og spred had, galskab og diskussion på forummet, det kan man gøre på regnvejrsdagne smiley

Andre der udnyttet vejret til nogle gode ture i dag? Jeg selv var et godt smut rundt i hele nordsjælland.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyd vejret!
  • #1   23. jul 2014 ja det har sku være nogle dejlige dage på mc, smiley hc

• #2   23. jul 2014 GS'eren ryster fra knastkæden, så den står stille lige pt...

• #3   23. jul 2014 Tager den lidt med ro efter et 2 ugers smut i Schweiz smiley Men uden tvivl lækkert vejr i DK ligenu..

profilbillede
  • #5   24. jul 2014 And hey!!
    Let's be carefull out there!!
    (For de unge er det fra en gl. politiserie) smiley

• #6   24. jul 2014 haha "chance/risiko" helt enig, det kan blive helt rart med en lille byge. Ser rigtig flot ud David. Min udlands tur er desvære udskudt pt.

Jeg har nu kørt mange km med en rystende knast kæde pga. dårlig strammer på min gamle cykel smiley

• #7   24. jul 2014 Skønt indlæg;)..Bor og arbejder selv på Nørrebro, og havde ikke fri idag. men kører altid på job i extra extra god tid, så jeg når tit alle Kbh´s brokvarterer igennem, inden jeg lander på job,(hvilket er typisk der, når både mig og kawaén er blevet varme;).
    Så kender følelsen. Det er langt bedre når man fri, så kan man køre ad helvedes til, og få en vabal mundfigne af konen når man lander..(altså hvis man når at lande) begge ben skal trods alt ramme jorden.
    Vh

• #9   24. jul 2014 Hehe ja tak, jeg kender udmærket følelsen af at man bare ikke vil hjem... også selv man faktisk har kørt 200 km... så nogle gange køre jeg i cirkler rundt om Vanløse 10 gange, mens jeg tænker om jeg skal.. køre mere, køre hjem, køre mere, køre hjem inden jeg får taget mig sammen til at køre den ind i gården... men det sker tit at cirklen bliver større og større og lige pludselig holder jeg i Helsingør uden at jeg har opdaget det smiley forstår det ikke smiley hehe

Håber jeg kommer ud og trille igen, inden for de næste 14 dage på en ny bike så jeg får lidt af sommeren med i år

• #10   24. jul 2014 Uha den følelse er lige i frisk erindring.! Er lige kommer hjem fra 5 dage på Fyn, med 2 venner.. Der har vi besøgt alle byger rundt på kysten plus kørt på kryds og tværs gennem øen.. Det blev til 1200km derover... Så nu er det bare hverdag igen, og her skal der presses alle se mulige ture ind i programmet :k) billedet er fra Kerteminde havn.. smiley

profilbillede
  • #12   24. jul 2014 køre nu aldrig kun i t shirt. har altid jakke, hjelm og handsker på, men i 30 grader solskin tager jeg kun bukser og støvler på hvis jeg skal ud og lege på landevejne med de 150 smiley

• #13   24. jul 2014 Har ikke cykel endnu og ærgrer mig også godt og grundigt over det smiley

• #14   24. jul 2014 Kører på job i skjorte pt..uden jakke,buks og handsker..for varmt til andet for mig..

• #16   24. jul 2014 #15
    Vil skide på din mening...

• #18   24. jul 2014 Jeg er helt rolig... Men er Super træt at at nogle folk på Mcg.dk, ikke kan holde sig til tråden, og skal ytre deres holdninger om hvad de syntes er okey og hvad de IKKE syntes er okey..Og så tilmed være skadefro bagefter..det er ikke andet ind provokerende.

• #19   24. jul 2014 #15

Man må jo bare håbe for dem at de ikke skal lære det på den hårde måde, og at vi andre ikke skal høre om det.... hvis det en dag går galt for nogle uden at de har noget kluns på, det vil jo fandme være for uhyggeligt at høre om... jeg er fandme lykkelig for at jeg hadet alt mit lort på den dag for 5 uger siden! også selv om det var tæt på 30 grader hele dagen.... bare tanken om jeg måske ikke hadet haft det på den dag, giver mig kuldegysninger!

• #21   24. jul 2014 har været af sted 3 gange i dag, lige kommet hjem for en time siden, fra havnen i Aalborg, masser af liv og en stor is smiley dejligt det er sommer og man har mc.. hc

• benny
    benny Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 2
    #22   25. jul 2014 at køre motorcykel
    er en ubeskrivelig frihed
    så må man også værne om
    andres sikkerhed først
    ved at, være sikker
    i trafikken. det virker
    usikkert på andre
    trafikanter at se
    let påklædte motorcyklister
    det virker distrarende at
    se en pige i kun bikini
    og heller ingen hjelm
    og yderst provkerende
    de må se og stramme op
    på de love omkring
    sikkerthed og udstyr
    som loven er omkring
    motocross
    at du skal have fuldt udstyr
    på ,,det nytter jo
    ikke noget at køre
    rund barfodet
    som man tit ser
    det jo vanvittigt
    hvad vi du gøre hvis din fod
    glider i en oliepøl
    det tænker du ikke over
    for du har ikke støvler
    på. det en meget
    dum forglemelse
    i sommervarmen
    hvor man nemt
    glemmer at tænke
    sig om mvh til
    behlædning..
    det burde folk tænke
    noget mere over.
    men som sagt
    der skal stram
    lovgivning på
    området for det
    en sikkerhedsrisiko
    netop ved regnvejr osv

profilbillede
  • #23   25. jul 2014 Jeg bliver sku da helt misundelig på jer alle sammen, når jeg høre hvordan i køre rundt og nyder denne delige sommer smiley smiley

• #25   25. jul 2014 #18

Jeg er absolut enig i dine holdninger til påklædning, men vi er nødt til at respektere, at dette er et åbent forum, så føler Johan eller andre trang til at kommentere dine indlæg, må du bare finde dig i dette!

• #27   25. jul 2014 slap af benny, vi ska ikke have lov om vi alle skal køre i cross udstyr fint med hjelm påbud, men resten må være op til folk selv, køre nomalt i ful udstyr, men her i den vilde varme har jeg smidt de varme bukser og hansker, og smøget ærmerne op på jakken, og har sænkede min hastighed, pga dette.. men en fast lov om ful udstyr altid, er jeg ikke med på. smiley . mvh hc

• #28   25. jul 2014 hc og Benny:

Jeg er helt enig med hc. Vi har rigeligt med love og forordninger allerede

Kommentér på:
Nyd vejret!

Annonce