798 visninger
|
Oprettet:
Udstødnings pakning pris? {{forumTopicSubject}}
Hurtigt spørgsmål, hvad giver i normalt for pakninger? Har netop givet 188,- for 2 stks til en GS500, synes bare det virker dyrt for 2 små ringe. Mere om man Skal holde sig derfra en anden gang.
Derudover, hvor køber i så reservedele i danske webshops som i kan anbefale?
Mvh.
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
www.mcbutikken.dk
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.550
dec 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 22
jul 2007
Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 153
Men tusinde tak for hjemmesiderne, de kan bestemt bruges.
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 1.550
jul 2007
Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 153
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 808
jul 2007
Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 153
Udstødnings pakning pris?