4.720 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hans Jørgen C
Hans Jørgen C
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Mc rejse til Skotland Mc rejse til Skotland

Hej
Vi er 2 par der godt kunne tænke os at komme på en mc tur til Skotland i 2015 , og er så små begyndt at planlægge , så vil lige høre om nogen har noget erfaring . Vi ved ikke helt om vi skal køre derover på vores egne , men hælder nok mest til at flyve og leje derover . Da der går for mange dage med at komme derover . Selv om det da er rarest at køre på sin egen. Er der nogen der har erfaring med det . Vi har ikke så meget erfaring med at planlægge sådan en tur , så ville egentlig gerne have købt en arrangeret tur , men har ledt nettet tyndt og da ICE travel lukker . Kan jeg ikke rigtig finde nogen der opfylder vores ønsker .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.
  • Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Fejlkode E9 på Siemens opvaskemaskine 1.500 kr.
  • klippe hæk og nogle buske 1.150 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc rejse til Skotland
  • #1   3. aug 2014 Ja det er ærgeligt at man ikke længere kan sejle fra Esbjerg til Harwich.
    Det koster en del at leje maskiner i en uge i Skotland, så jeg ville nok vælge at tage de 2 dage det tager at køre sydover.

Vi planlægger selv en tur derover på et tidspunkt

• #2   3. aug 2014 Hvad mon det koster at få sin motorcykel med i flyet? smiley

• #3   3. aug 2014 Der er sikkert ret så dyrt ??, hvilken vej vil I ta sydover , er det sejle fra Amsterdam ?

• #4   3. aug 2014 man kan sejle til newcastle, mener det er fra amsterdam men det er nok dyrt, alternativt over dunkerque eller calais og så køre gennem england.

jeg havde nok valgt færgen og få lidt afslapning ud af det.

• #6   3. aug 2014 Kørte hjem fra Skotland sidste år og kørte med eurotunnel til Frankrig. Stort set motorvej hele vejen det var super og gik hurtigt

Mvh Morten

• #7   3. aug 2014 Jens E, sidste gang jeg skulle til england med færgen fik jeg en T/R pris på 5800 og de kunne ikke gøre det billigere. Så de ville have det samme for en færgetur som jeg skulle give for fly T/R, hotel for en uge, billeje OG lommepenge >.<. No wonder de vælger at lukke og slukke.

Kommentér på:
Mc rejse til Skotland

Annonce