{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.287 visninger | Oprettet:

Garage Århus C {{forumTopicSubject}}

Hejsa MCG

Det er sådan jeg bor inde i Århus C og jeg er igang med at finde en garage som jeg kan leje... den koster Ca. 700kr månedligt. Garagen er lokaliseret i centrum århus men i den sydlige del.

planen er jeg laver det til et mini værksted hvor jeg har planer om at lave et cafe racer projekt over vinteren... garagen er forholdsvis stor så der er plads til 2 andre kan være med og leje en plads til deres egen motorcykel/ Projekter de nu har gang i..

så er der nogen som er interesseret kan i smide mig en PB og vi kigger på det...

David


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Garage Århus C
  • #1   4. aug 2014 gelmte lige at skrive de Ca. 700 kr skal deles i det antal vi er om garagen så er vi to personer er det ca 350 kr pr mand

  • Simon
    Simon Tilmeldt:
    apr 2014

    Emner: 5 Svar: 103
    #2   4. aug 2014 Det lyder spændene!

  • #3   4. aug 2014 Det fede ved den garage jeg har fundet er den ligger bag et lejligheds kompleks under jorden med en lukket gitter port man skal igennem for yderligere at komme ned til en låst port ind til garagen... så man skal vide den er der ellers finder man det ikke..! og man bryder heler ikke bare lige uden videre ind i den da man skal igennem flere sikkerheds foranstaltninger...

  • #4   5. aug 2014 Så har jeg fået den endelige pris på 831kr i månedlig leje.. Så er der nogen som er klar på at dele en garage må de sige til! Den vil blive delt ligeligt mellem det antal personer der er med... Skriv pb for mere info

  • Lars V
    Lars V Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 11
    #5   5. aug 2014 Hvis du nu ikke kan finde nogle at dele det med, eller ikke gider bøvle med at finde nye lejere hvis en flytter ud, så kan du for 275 /md have MC i autogalleriet århus ude ved fitness world i risskov, det er ganske vist ikke Århus C, men hvis man har bil er det jo ligemeget. Der er opvarmet hele året rundt, varmt om vinteren og dejlig køligt om sommeren, alt det værktøj du skal bruge, lifte, ingen naboer du kan forstyrre, køkken, toilet og køleskab med øl og sodavand

  • #6   5. aug 2014 Lars V: har msn så også adgang hele tiden eller er det kun i et specielt tidsrum ??

  • Lars V
    Lars V Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Svar: 11
    #7   5. aug 2014 Du har selvfølgelig din egen nøgle og personlige kode til alarmen, så du bruger det lige så tit og lige så længe du har lyst til. ingen begrænsninger


Kommentér på:
Garage Århus C

Annonce