{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Antal
  • #1   6. aug 2014 Ved ikke om siden kun er over biler:

http://nrpla.de/

• #2   6. aug 2014 der finder jeg da ikke hvor mange focus som er indreg i dk ??

• #3   6. aug 2014 20165 Ford Focus og 2165 Honda cbr 600 og de er fundet på http://nrpla.de/

• #4   6. aug 2014 Ved ikke om man kan bruge det til noget , når jeg søger på honda cbr 600 kommer der kun 1727 resultater op ??

• #5   6. aug 2014 Der er 120000 indregistrerede MC i DK, groft sat. Du finder små 2 % af den er den type - mon ikke det passer meget godt??

• #6   6. aug 2014 nå, jeg kan sku ikke finde ud af at søge på den side ....
    hvor mange triumph tiger 1050 er der på plader i dk ???

• #7   7. aug 2014 25 stk tiger 1050 ca

• #8   7. aug 2014 FUNGERER IKKE!!!

Jeg har life fået oplyst af der ikke er registerede Honda VFR 1200 F i Danmark.

Jeg har en, der kører til arbejde om lidt, og her kendskab til i hvert fald en yderligere plus en FD model, som åbenbart heller ikke eksisterer!

• #10   7. aug 2014 Sjovt - 23 stk. registrerede SRX 600 - synes heller ikke jeg ser så mange...

• René (Herning) J
    René (Herning) J Tilmeldt:
    sep 2005

Følger: 1 Svar: 26
    #11   7. aug 2014 Michael L, du skal ind under "Avanceret søgning", http://nrpla.de/soeg

Knud, når jeg vælger Honda, VFR1200F og registreret, får jeg en liste på 25 resultater.
    På VFR 1200 Fd får jeg 2 stk.
    Ditto finder jeg 7 stk Mercedes-Benz SLS.
    Om 23 stk SRX er korrekt tør jeg ikke at sige, men der er 1 til salg og 4 herinde - Så det kunne da lyde sansynligt nok smiley

Kan i ikke prøve igen, eller forklare hvad i har søgt på helt præcist (Evt. Med screenshot)
    Alle data kommer direkte fra Skat/DMR, det største problem i forbindelse med evt. Søgning er at DMR desværre ikke er alt for stabil i hvordan de skriver ind. Så nogen bilmærker findes i forskellige udgaver ("Mercedes Benz" og "Mercedes-Benz"), men værre er at modeller og varianter i stor grad bliver blandet som de lyster, så nogen motorcykler har model som "FJ" og variant "1200" (Hvilket vel er det korrekte), hvor andre har model som "FJ 1200", nogen med og nogen uden mellemrum osv. Der er rigtig mange ting der går ind og påvirker hvor præcis en søgning der kan laves desværre.
    Så det kan godt kræve lidt kreativitet at nå et mere præcist resultat.

Der bliver arbejdet på at lave en elegant løsning så alle nyere køretøjer som minimum står mere ens og korrekt smiley

• #12   7. aug 2014 Rene J #11:

I morges kl. ca. 7 gjorde jeg nøjagtigt som du, men vi finder ikke det samme????

Kalder du det at virke????

• #13   7. aug 2014 #11

Jeg troor da nok at dine tal er rimeligt rigtige, men hvorfor finder vi ikke de samme???

Når man lægger værktøjer som dette op, skal man ikke forvente at brugerne skal eksperimentere ret meget....

• René (Herning) J
    sep 2005

#14   7. aug 2014 Hejsa Knud

Der er ikke ændret på siden eller databasen i tidsrummet i hvert fald smiley Så derfor spørger jeg netop om du kan prøve igen og evt. Se om vi kan genskabe fejlen - Om der enten er udfyldt forkert i et andet felt, måske ved en fejl indsat data i et felt der ikke skulle være udfyldt eller lignende.

• #15   7. aug 2014 så fik jeg det til at virke smiley fejl 40 smiley

• #16   7. aug 2014 Rene:

Det kunne jeg da sikkert godt, men jeg kan også lade være. Det er jo hverken dit eller mit ansvar at mangel/fejsøge ulogisk offentlig software - der er for meget af det og mit liv er for kort!!!!!

• René (Herning) J
    sep 2005

#17   7. aug 2014 Michael L, det er jeg glad for at høre smiley
    Knud, jeg havde bare det indtryk af du måske faktisk havde lyst til at bruge siden og så ville jeg forsøge at hjælpe - Da jeg har lidt med siden at gøre - Så jeg har da en interesse i at få den forbedret, så hvis brugerne, specielt dem der oplever problemer, kan komme med noget feedback skal man jo høre på det og se om det kan rettes smiley Men det kræver jo at man kan få af vide hvad problemer folk oplever.
    Nu ved jeg ikke hvad du mener med "Offentlig software", men hjemmesiden er lavet af en privat virksomhed.

• #18   7. aug 2014 Hjemmesiden er offentlig tilgængelig, selv om den er privatejet. Den er vel ment som en service til borgere???

Hvis det er meningen, så skal man slet ikke lægge sådan noget ud, hvis det ikke er umiddelbart til at bruge - jeg har ingen speciel interesse i siden, jeg har blot prøvet den fordi jeg så en række brugere her så tvivl om dens værdi. Først vurderede jeg et resultat som værende nogenlunde OK. Så så jeg nogle flere indlæg og besluttede mig her til morgen for at prøve, med viste resultat til følge.

Nix, jeg mener ikke vi i dette forum skal udføre hjemmesideejerens BETA-testning!!!!

DET KAN HAN SELV GØRE!!!!!!

• #19   7. aug 2014 Nu er det vel ikke sidens fejl, at de fleste MC'ere er fejlregistreret?

Søger man på første del af stelnummeret istedet, kan man se hvor grelt det står til.

ZX750J* er registreret som alt fra "ZXR 750", "GPX", "750", "ZX 750", "2Xr"

• #20   7. aug 2014 Hvis man søger på stelnumre, får man det rigtige resultat.
    Samme model kan have mange navne i databasen, og det er jo ikke hjemmesidens skyld.

• René (Herning) J
    sep 2005

#21   7. aug 2014 Det er i orden Knud smiley

#19, #20, dejligt at høre smiley Der er heldigvis mange der bruger siden og får gode resultater ud af det.
    Hvis andre er i stand til at genskabe nogen af problemerne som enkelte har oplevet hører jeg gerne, men det er nu kun herinde at der har været snakket om problemer i det omfang, eksempelvis ingen resultater på søgninger der giver resultater.

Kommentér på:
Antal

Annonce