{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rette bukket Ducati 848 Stel?
  • #2   6. aug 2014 Mener at have hørt han kan
    Lageri-Scmidt i Haderslev

• #3   6. aug 2014 Til bane brug, havde jeg bare rettet det og givet det et skud med en spray dåse. det er jo et stålstel, så jeg ville ikke være bange for mistet styrke og mulige fatale skader.

• #4   6. aug 2014 Min tanke er også blot at fiksere cyklen, afmontere forgaffel mv. krorørslejer, og så ellers forsøge at rette via en stor jernstang der passer i Ø med kronrøret. Er ikke så bange for dette, når det udelukkende er banerace

• #5   6. aug 2014 Havde nok valgt og kombinerer det med noget varme...

• #6   6. aug 2014 Varme ifa. Ilt/gas metode oder was?

• #7   6. aug 2014 Varme på en Ducati stel ??? JA NEMLIG JA

• #8   6. aug 2014 Ja det plejer man i min verden...men den skal ikke smeltes... så hellere varme lidt og så et lave et "fiksering punkt" som stangen man stikker igennem kronrøret skal værelse ud for så man ved hvor man er henne.

• #9   6. aug 2014 Mikkel.. ikke så meget pjat, den skal have en tur med en smertestiller...

en smertestiller, er kuren mod lommesmerter... ud med kronrørlejerne..

Få lavet en stor solid jernstang, som fra underside af kronrør til bund, har samme længde som en forgaffel (så har du akselafstand at måle efter)

Få drejet to bøsninger så stangen kan spændes fast i stellet. og sæt så en hydraulik cylinder imellem stangen, og stellet der hvor bagakslen er lejret...

Så får den et nøk i timen, indtil aksel afstanden er rigtigt igen... så kører det sku ligeså fint... smiley

• #10   6. aug 2014 Jeg må lige høre, hvorfor er det at I skriver "når det er til bane brug så ok" etc. etc.?
    Jeg læser ofte det argument når der spørges til forskellige mere eller mindre tvivlsomme reparationer på stel, motor osv.

Jeg kan selvfølgelig godt forstå det hvis der er tale om konstruktive ændringer som kan have en retslig eller synsmæssig konsekvens, men det er sjældent det der er problemstillingen.

I min bog ville det nærmest være omvendt.. Jeg bruger da min baneged langt hårdere på banen end jeg gør på landevejen på en gade MC, og den skal kunne holde til langt mere på banen. Det er jo af samme årsag at jeg tråd-sikrer dit og dat osv.

Jeg tænker bare, at det gør da ikke mindre ondt at slå sig på banen, eller går mindre ud over en anden MC man knalder ind i eller hvad der nu måtte ske... Ofte er margin kun mindre på banen end den er i trafikken, og farten er også langt højere som oftest... smiley

• #11   6. aug 2014 JA NEMLIG JA, krom molybdæn stål, varme og vrid... Det er sku en sikker vinder.

• #12   6. aug 2014 @buggi.

Kan kun svare for mig selv smiley jeg mener ikke en så lille skævhed skader et stål stel betydeligt. Og mener derfor ikke det er risikobetonet. På gaden er det formodentlig ikke lovligt. Så derfor dur det jo ikke. smiley

• #13   6. aug 2014 troede at selv den mindste skade på stellet = totalskade, ihvertfald hos forsikringsselskaber.

• #14   7. aug 2014 Nu findes der jo firmaer i tyskland, der retter både stål, og alu stel. Med tüv certifikat i tyskland..

Så ja stel kan godt rettes forsvarligt op..

• #15   7. aug 2014 Kender ikke lige noget til ducati stellet så måske man ikke skal bruge varme ud fra hvad #11 skriver...

Kommentér på:
Rette bukket Ducati 848 Stel?

Annonce