1.292 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Fejl Schubert SRC fejl. Fejl Schubert SRC fejl.

Hej alle sammen.

Jeg har en Schubert S2 hjelm, hvor der er indbygget samtaleanlæg, det såkaldte SRC System.

Problemet er nu, at SRC enheden er begyndt at slukke under kørsel, altså simpelthen gå helt ud.
Jeg har ingen ide om hvad der kan være galt.
Det sker med forskellige intervaller, der kan gå 5 min, eller 1 time, nogle slukker den når jeg tager hjemlen af og på.

Nogle der har en ide om hvad det kan være, jeg tror selv det er en løs forbindelse men hvor?

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Benjamin Skov Rasmussen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejl Schubert SRC fejl.
  • #1   8. aug 2014 Smut ned til din forhandler så tager han sig af det uden bøvl, Så er du fri for 50 forskellige forklaringer og måske kan det været Bla Bla Bla .....

• #2   8. aug 2014 #1.

Ja det er nok det bedste, det var ligeså meget for at hører om andre har oplevet det samme.

• #4   9. aug 2014 Servicen hos schuberth og deres forhandlere er super
    Det samme kan man ikke sige om deres SRC system ??

• #6   16. aug 2014 Da SRC systemet blev lanceret til S2 var der en fejl ved en ledning der kunne knække. Alle systemer blev tilbagekaldt (så vidt muligt) for at få rettet fejlen. Desværre vil der altid være nogle i omløb og det kan sagtens være det er et af dem. Din lokale Schuberth forhandler tager sig af det og bytter til et nyt system. Reklamationer bør altid gå gennem købsstedet eller anden autoriseret Schuberth forhandler.

Kommentér på:
Fejl Schubert SRC fejl.

Annonce