{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Stop de latterlige politikere NU! {{forumTopicSubject}}

En MF'er har i sommer varmen kogt sin hjerne totalt ud og har nu forslået bøder på 5000kr til motorcykler som larmer mere end 80db.
Der ses åbenbart bort fra type godkendelser osv. desuden er reglen KUN gældende for MC'er ikke knallerter,biler,osv
Derfor støt denne underskrift indsamling: http://www.mclarm.skrivunder.dk/index.php
Resten af folketinget har åbenbart også haft hedeslag, da det ser ud til at være flertal for forslaget. SIGN UP GUYES!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop de latterlige politikere NU!
  • #1   10. aug 2006 Ja de er syge i potten..

  • #2   10. aug 2006 Der er godt nok mange fra Andeby, der har skrevet under smiley

  • #3   10. aug 2006 YES ! De eneste der efterhånden holder luft i den blæse-ballon, er MCG
    Gu ve, om sådan et usagligt forslag, fra en tom hjerne politikker, ikke har haft sin effekt?


  • #4   10. aug 2006 Der er ikke noget værre end online-underskriftindsamlinger. De har ingen effekt nogen steder, da det er alt for nemt at fuske med navne – det er sq' lidt svært at give sin underskrift på nettet. Jeg har prøvet og det betød en investering i en ny skærm, da kuglepennen ødelagde skærmen;-)
    5000,- er nu lige i overkanten, men jeg i princippet enig. Men jeg er godt træt af de motorcykler der larmer så meget, at jeg får høreskader, hver gang de kører forbi. Det må godt nok være folk med et stort opmærksomhedsbehov, der har disse cykler.



  • #5   10. aug 2006 Underskriften er sendt

    Jeg har en Street Legal Akrapovic med TUV godkendelse og godkendt til EU lande, hvad så ?


  • #6   10. aug 2006 Ja.... og min Toyota er typegodkendt til at larme 83db... Men det er selfølgelig ok, da den har 4 hjul.....

  • #7   10. aug 2006 var nr. 72...

    men det går fandme langtsomt


  • #8   10. aug 2006 de er jo total syge i "potten"
    mener de at det gør mere skade og høre en mototcykel der larmer lidt pasere end af køre over for rødt som kan koste menneskeliv..... det har da sin charme at man kan høre en motorcykel og sådan har det altid været... kan du ikke se den store flotte harley der ikke siger en skid.. trist.... og hvor meget generer motorcykel støjen lige, det jo ikke lang tid af gangen!!! håber de kommer til fornuft!!!! mvh Jon


  • #9   10. aug 2006 Til Jeppe. OK! -lad os alle sammen sætte os tilbagelænet og lade politikerne få frit spil til at styre og kontrollere os, for derefter at skovle (flere) penge ind til statskassen...... god ide syntes langt hovedparten af motorcyklisterne i Danmark sikkert, altså de ca. 80 % af alle der har eftermonteret en lækker potte på deres mc.. Jeg kan godt følge dig med hensyn til de mennesker der syntes det er fedt kun at have 2 tomme tynde rør bagud på deres choppere, og drøner afsted så det lyder som en større flåde af fiskerfartøjer med defekte afgangsrør der er på vej ud af Hanstholm havn, det virker også ret bizart og latterligt på mig, men en sportsdæmper af god kvalitet hverken larmer eller generer nær så meget som en ganske almindelig støjende 2 taks knallert, ved normal kørsel, medmindre du skyder raketten af med sindsyg høje omdrejninger, og hvor mange gør lige det hele tiden.. Den oprettede liste vil ved aflevering gøre politikerne opmærksomme på, at hovedparten af alle mcister ikke er enige, men ønsker at gøre en forskel! I Norge har man flere gange forsøgt at indføre bompenge på motorvejene for motorcyklister, men der står man sammen om at forhindre det, hvilket vil sige man møder op ved bommene, giver sig god tid til at tage hjælm og handsker af, lyner jakken op, hiver pungen ud, leder efter pengene, betaler, lægger pungen på plads igen, lyner op, tager hjælm på, handsker på....og skaber uoprettelig kaos foran bommene, og sørme om ikke det virkede!! nu kører de gratis igen.. Sammenhold DU! det virker.

  • #10   10. aug 2006 Jeg gør hvad jeg kan for at holde de oplagte fake navne ude af listen, men jeg har også et liv ved siden af, så der kan godt være nogle smuttere ind i mellem.

  • #11   10. aug 2006 Der er også skrevet til diverse politikkere, men gider de at svare. Nej, det tror jeg ikke. Det er satme også for dåligt.

  • #12   10. aug 2006 Det er jo snat ikke til at være her i forbuds Danmark!!!
    vi skal jo alle være her... men nej åbenbart ikke!
    det virker mere som en pengemaskine....
    det ender med at danskerne SKIDER på kørekortet med alle de klippe regner osv.....!!!!!


  • #13   10. aug 2006 Hekto har helt ret

    Jeg har da skrevet under, men debatstof til presse og aviser virker langt bedre.



  • #14   10. aug 2006 Er forslaget stillet...?
    - Eller er det en ånds-amøbe, der har kæftet op?

    Det værste man kan gøre, er at give ånds-amøber opmærksomhed!!!! Det får dem kun til at té sig endnu mere!


  • #15   10. aug 2006 Hekto, har du overvejet at gå ind i politik?

    Jeg skal nok stemme på dig smiley


  • #17   10. aug 2006 Hvor jeg dog elsker den holdning du har Hekto smiley

Kommentér på:
Stop de latterlige politikere NU!

Annonce