857 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Triump speed triple, pros and cons? Triump speed triple, pros and cons?

hej guys

Så fik jeg solgt min VTR efter noget af en lang kamp. Det er da helt vildt så stille det marked står pt?

Anyway, nu til sagen, jeg har et godt øje til ovenstående MC. Det er den sidste 955i med digi speedometer etc (2005)

Er der nogen der har gode råd, for eller imod på sådan en svend. At den lyder sindsygt godt og ser fræk ud (efter min mening) er åbenlyst, tænker mere på fejl, sygdomme og om de er til at sælge når man engang kommer dertil sammenlignet med eks. vis en japansk main streamer?

Andre jeg har i overvejelserne er SV1000N (meget, relativ ny MC til billige penge)

Honda Hornet 900, Honda kvalitet, men lidt mere ukendt/anonym

Andet jeg burde overveje inden for de 50-60.000,-?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Triump speed triple, pros and cons?
  • #3   15. aug 2014 Ha ha Anders, nu kan jeg desværre ikke betale den nydelsen af dem som du har men må nøjes med 955'eren ??
    Den ser top sprød ud den du har.

• #4   15. aug 2014 Jeg har personligt haft Hornet 900 og SV 1000 og kørt lidt rundt på Triplen.
    Jeg er IKKE i tvivl. Hornet er den fedeste på den lange bane........
    smiley

• #6   15. aug 2014 God læsning Anders. Det trækker noget at den ikke er som alle de andre og jeg har svært ved ikke at nyde den lyd der kommer fra dem.

James: ok det var da et statement hvordan kan det være du har det sådan?

• #7   16. aug 2014 Nå jeg prøvede en Triple idag, der var ikke så meget at spekulere over den skulle bare med mig hjem, super fed bike, jeg er helt på røven over den.

Tak for de gode råd, især til Anders smiley

Kommentér på:
Triump speed triple, pros and cons?

Annonce