{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

superfede harleyer {{forumTopicSubject}}

hejsa

er lige kommet hjem fra ferie i det tyske, i lübeck fandt jeg denne her forhandler/værksted/ombygger der bare havde de fedeste ombyggede harleyer, de var godt nok ret dyre priser ligger fra 25000 eur og op til 40000 eur, men de er bare så unikke og ikke en er lavet ens, var forbi biksen flere gange og savle, ders cykler var på højde med occ mcer og måske endda noget federe endda, da ders cykler er brugbare i det daglige også

http://www.house-of-thunder.de/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  superfede harleyer
  • #1   10. aug 2006 Savle savle....

• #2   10. aug 2006 Superfede Harleyer......Hmmmm.. Ikke forstået..
    På højde med OCC bikes..... Er det ligesom "tøj i Hendes & Mauritz kvalitet"

• #3   10. aug 2006 House of Thunder laver kanon cykler selv, og ikke ligesom OCC der bare samler dem. Cyklen i introen hedder "smply the best" og er kåret til verdens flotteste harley for et par år siden, kåringen fandt sted i USA!!!
    Ok Niels nogle er til ninja turtles og andre ikke....

• #4   10. aug 2006 ja, intro cyklen er bare så fed og vild stilren, desværre var der ikke mange af deres cykler hjemme da jeg var der, de var til noget biketræf et sted og værkstedet var også lukket, dog gik der 2 folk der for at kunne hjælpe dem der kom forbi for at få rep deres harley el måske endda købe en harley osv, det er ikke sidste gang jeg har været forbi deres firma

• #5   10. aug 2006 jeg faldt så for en orange harley hos dem der hed juicer, med 240 bagdæk osv. den var bare så voldfed, er sikker på der stadig hænger meget af mit mundvand ned af deres vindue og i deres udstillingshal

• #6   10. aug 2006 Deres teknik er simpelthen sublim, de har feks selv lavet fuld hydraulik på den omtalte bike, så bremserne betjenes med et lille drejegreb på styret, og geaerne vælges via miniknapper på styret, der påvirker et elektromagnetisk skiftesystem osv osv bukker mig i støvet

• #7   10. aug 2006 meget af den teknik ku det også godt se ud som om de havde putte på juicer harleyen. men til en pris på 32000 eur plus den danske afgift er det uden for min økonomi, men drømmen er gratis, uffffffffffffffff hvis jeg nu vandt i lotto, så gik turen satme til lubeck i al hast

• #8   11. aug 2006 Det er helt OK.... Smag og behag er da heldigvis forskelligt. Jeg har da heller ikke noget imod HD som sådan, det har bare altid undret mig hvorfra deres popularitet stammer..... Men det er vel noget med den kulturarv mærket slæber rundt på, og noget symbolværdi..
    Jeg bliver bare lidt håndværksmæssigt fornærmet, når nogen nævner OCC som det "helt vilde", for magen til klamhuggere skal man sgu lede længe efter...
    Det er vel også meget naturligt, at hvis sådan noget Harleyværk skal fungere ordentligt, skal de hele laves om af nogle tyskere.... Ha ha.

• #9   11. aug 2006 niels h- om de gutter fra occ lavet klamhuggeri ka jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har den håndværksmæssige viden, men meget af det de laver er nødløsninger og ders mcer bliver kun lavet til show-brug, derimod ku jeg se på de mcere h.o.t havde stående at der virkelig var kælet for detajlerne og alt var gennemført. jeg har ikke noget imod nogen som helst mcere, de er fede allesammen på hver deres måde, men når jeg ser noget rigtigt lækkert bliver jeg squ interesseret uanset fabrikat osv

• #10   11. aug 2006 Som jeg skriver...... Sæt nogle tyskere på sagen, så skal det sgu nok blive lavet ordenligt... Og god mekanik er altid interessant uanset hvad det handler om..

Kommentér på:
superfede harleyer

Annonce