1.341 visninger
|
Oprettet:
Var det noget... ? {{forumTopicSubject}}
Kan den overhovedet synes og indregistreres i danmark ?
http://www.lauritz.com/da/auktion/suzuki-gsfx600-custombygget-af-domarkas/i3512471/
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Forhjulet er en bagfælg fra GSXF med en CBR1000RR 07 monoblock kaliper.
Kort sagt - den kan ikke indregistreres i DK i sin nuværende udførsel...
Og det er frygteligt ringe håndværk...
jun 2014
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 295
maj 2008
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 102 Svar: 2.497
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.043
Synes den er tudegrim. Og tror aldrig den kommer til at køre lovligt på de danske veje.
jan 2005
Følger: 31 Følgere: 35 MC-er: 7 Emner: 209 Svar: 1.909
aug 2008
Følger: 16 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 4.255
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 42 Emner: 171 Svar: 1.721
apr 2007
Følger: 29 Følgere: 229 MC-er: 2 Emner: 177 Svar: 3.570
Var det noget... ?