1.643 visninger
|
Oprettet:
Syn??????? {{forumTopicSubject}}
Skal ha synet min dejlige harley imorgen fordi jeg vil sælge den og så sidder jeg lige og kommer til at tænke på om han kan kassere den ved syn når der ikke er speedometre på den??
Den er nøjagtig nu som da den blev synet for 3 år siden og der gik den lige igennem
Nogen kloge mennesker der kan hjælpe mig lidt her
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.936
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 113 Svar: 1.030
nov 2013
Følger: 4 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 52
Aldrig haft problemer med det.hvis der er et på skal det virke.
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 113 Svar: 1.030
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 113 Svar: 1.030
maj 2009
Følger: 1 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 57
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
nov 2008
Følger: 11 Følgere: 16 MC-er: 4 Emner: 39 Svar: 3.199
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
maj 2008
Emner: 4 Svar: 290
10.04.030
Motorcykel skal være forsynet med hastighedsmåler
(Før 01.04.1990: Gælder kun for motorcykel til øvelseskørsel eller udlejning uden fører)
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 3 Emner: 113 Svar: 1.030
Han spurte ikke engang til speedometre så ingen problem i det
Syn???????