{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Mondux forsikring {{forumTopicSubject}}

Godmorgen

Jeg havde min gamle GSX 1400 forsikret hos Mondux, men solgte den til forhandler i uge 29. Nu kan jeg så se der ligger en opkrævning fra Mondux på den cykel, for et års forsikring mere

Andre der har erfaringer med det.

Skal selvfølgelig lige ringe til dem når de åbner


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondux forsikring
  • #1   29. aug 2014 Sikker på forhandler har afmeldt den?

  • #2   29. aug 2014 Betal du får jo pengene retur når den er omreg.

  • #3   29. aug 2014 Forhandler/køber har max. 21 dage til at omregistrere/afmelde. Så brok dig (-:

  • #5   29. aug 2014 Har du en slutseddel med dato, så er det bare at sende dem en kopi.

    LAD VÆRE MED AT BETALE!


  • #6   29. aug 2014 Som de andre siger, så skal du ikke betale. Du har din slutseddel som bevis på at mc'en har skiftet hænder og der er max. 3 uger til afmelding/ormregistrering.
    Giv først forsikringen et kald, og derefter forhandleren.


  • #7   29. aug 2014 Ringer til dem nu, skal nok lige vende tilbage

  • kasper J
    kasper J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #8   29. aug 2014 du kan lige se min erfaring med dem. min sidste mail til dem

    Kære mondux det drejer sig om
    police nr. 103102440001xxxx
    jeg kan ikke forstå at I bliver ved med at sende regninger og rykkere til mig, både på min bilforsikring som jeg ikke har haft hos jer i et års tid og med min ulykkesforsikring som jeg heller ikke har haft hos jer i et års tid.

    Så hvorfor bliver i ved med at sende regninger og rykkere for noget der er blevet opsagt hos jer for meget lang tid siden?
    Har også ringet til jer et par gange men det hjælper åbenbart ikke
    I må altså se at få styr på jeres ting for jeg er godt nok træt og ked af at bruge tid på jer.

    Til slut vil jeg sige at jeg ikke har tænkt mig at betale de regninger i sender da de ikke er berettiget

    Fortsæt god dag


  • kasper J
    kasper J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #9   29. aug 2014 og har ikke hørt noget fra dem siden. skal også lige siges at mondux er ikke et forsikringsselskab men en "broker" virksomhed jeg er i hvert fald glad for at jeg ikke har mere af gøre med dem

  • #10   29. aug 2014 Tror aldså du skal betale indtil den er omregistreret eller anmeldt d.v.s nummerplade er afleveret og det er det samme med reg afgift (((tror)))

  • #11   29. aug 2014 Har lige snakket med dem, og den er afmeldt, bare skat der hænger i bremsen, så regningen skulle ikke betales.


    Kasper j, ved godt det ikke er et forsikringselskab, og har aldrig været vild med at bruge dem, men de eneste som kunne gi en fornuftig pris på kasko på min gamle 1400....har skiftet selskab nu


  • #12   29. aug 2014 Hvad betyder det at det er en "broker" virksomhed...?

  • #13   29. aug 2014 Jeg har kun haft positive oplevelser med dem ang mit uheld. Venlige folk i telefonen og fik hurtigt ordnet papirarbejdet, så den kunne takseres.
    Pga uheldets natur var der lidt med politi/skat, da de "stjal" nummerpladen og der gik derfor en rum tid inden Mondux slap pengene. Mondux var ikke for go til at få svaret på en af mine mails, så fra nu af snakker jeg kun over telefonen med dem. Så er man sikker på, at de har hørt fra en.

    Så vil give folk ret i, at de kan være lidt træge med at få styr på det med pengene.


  • kasper J
    kasper J Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 61
    #14   29. aug 2014 Thomas N
    jamen det betyder at de har ikke forsikringerne hos dem men de forsikre ude i byen men pga de samler så mange forsikringer så kan de få en god pris hos deres
    "leverandør"

    altså jeg er totalt færdig med mondux jeg fik stjålet min cykel og der gik næsten 8 uger før jeg havde de 1800kr på min konto som jeg skulle have. og jeg brugte simpelthen så meget tid på det. og hver gang jeg ringede til dem svarede de med at nu skulle de nok tage sig af det med det samme. og efter jeg havde hørt den samme sang 5 gange fra dem. sagde jeg at jeg godt kunne komme forbi dem og overføre dem sammen med dem da de jo boede i ballerup og jeg arbejde i herlev så det kunne jeg sagtens gøre. og wupti 2 dage senere var der penge på min konto. utroligt at man skal så langt ud. tænk hvis det var mit hus der var brændt ned og jeg ikke kunne få penge.


  • #15   29. aug 2014 Ok. Takker...

  • #16   29. aug 2014 Broker er engelsk. Det hedder mægler på dansk.

Kommentér på:
Mondux forsikring

Annonce