2.480 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
61 Svar
Touringshop.dk Touringshop.dk
Er der nogen, der kender leveringstid og svartider på mails/SMS ved touringshop.dk?
0 synes godt om
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
Jeg bestilte for 14 dage siden og har siden da intet hørt. Nu svarer de ikke hverken mails eller SMS. De får ikke SÅ meget snor mere.
mar 2014
MC-er: 1 Svar: 78
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
apr 2014
Emner: 5 Svar: 103
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
Det er sgu ikke seriøst. Nu bliver ordren annulleret og bestilt et andet sted. Fandens osse, at det igen skal ende på den måde, når man naivt vælger at støtte en dansk butik.
jun 2014
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 55
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
Jeg er da glad ved at høre, at I andre har gode erfaringer med butikken. Jeg kommer bare ikke til at handle der igen.
jun 2014
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 55
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
mar 2012
Følgere: 3 Svar: 313
Der er ingen skade sket, og han har ikke snydt mig for noget, men det er altså en doven måde at drive forretning på, at man ikke følger op på sine aftaler.
Når jeg laver en aftale med en voksen mand, så forventer jeg enten at han overholder den, eller i hvert fald som det aller aller mindste skriver, at han ikke kunne finde ud af at løse opgaven.
Men nogen lever åbenbart så fedt af det, de laver, at de kan være ligeglade med at brænde nogle kunder undervejs. Det er bare ikke lige det indtryk jeg ellers har af branchen.
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 47 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 391
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 18 MC-er: 6 Emner: 55 Svar: 1.352
sep 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 133
der gik 2.5 uge.
Så jeg har ikke noget at klage over.
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 47 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 391
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
Og at skyde skylden på leverandører og andre kunder, holder jo slet ikke..
Hvis det er leverandøren, der halter, har din gode ven Lars stadig kommunikationen og pligten derved til kunderne.
Er det andre kunder, der optager Lars' tid, ja så har Lars' butik vokset sig for stor og han må så vælge at foretage ændringer. Det kunne være at ansætte en ekstra mand. Det kunne være at lave helt klare telefontider for dag-til-dag kunder eller at lukse biksen, hvis hans psyke ikke kan magte alle de mange arbejdsopgaver, som han selv og egenhændigt har taget på sig..
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 47 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 391
GODT MAN IKKE BOR I AFRIKA ;0)
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 47 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 391
Lars er ikke min ven, blot en Lokal Biks hvor jeg har fået god service ;0)
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 18 MC-er: 6 Emner: 55 Svar: 1.352
Det er da helt ude i hampen, at begynde at skrive om Lars' psyke på baggrund af en utilfreds munde.
Jeg kan forsikre dig om, at Lars psyke intet fejler, og at han normalt giver god service.
Der kan være så mange forklaringer på at kunden ikke er blevet kontaktet.
Lad dog være, at hidse dig op på andres vegne, og lad frem for alt være med at gøre dig til dommer over andres psyke - det har du helt åbentlyst ingen forudsætninger for
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 18 MC-er: 6 Emner: 55 Svar: 1.352
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.567
Jeg undskylder, hvis det er tolket på anden måde. Dét var bestemt ikke hensigten!
Og jeg har nu ikke hidset mig op. Men det kan ikke forsvares at yde dårlig service uanset, hvilket fag man er i.
Jeg må lige slå helt fast, at jeg IKKE udtaler mig om Lars', men bare bruger tråden (og dermed også Lars) som eksempel på de generelle problemstillinger mht service hos virksomheder..
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 18 MC-er: 6 Emner: 55 Svar: 1.352
Sådan opfattede jeg det. Hvis du ikke har ment det på den måde, og jeg har opfattet forkert - er alt jo godt
God weekend.
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 47 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 391
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Jeg vil skide ( undskyld sproget) på hvor travlt man har, og hvor besværgelige leverandører man har. Hvis ikke man kan finde ud af at give et "kort" svar inden for få timer, så skal man ansætte nogle der kan varetage denne funktion, eller dreje nøglen. Og det er slet ikke til diskussion imo.
Jeg forventer ( og får ) denne service stort set alle de steder jeg handler på nettet.
Hvis ikke tosseleif kan forstå det, så er han sgu selv ude om at kunderne køber i udlandet, hvor de udover en ordentlig service også sparer penge...
Mvh Brian
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
De ting forventer jeg bare er på plads. Kan man ikek finde ud af det, så skal man alvorligt overveje, at kaste sig over en anden brance. Og jeg forstår bedre og bedre, hvorfor (net)handlen flytter udenlands.
DERUDOVER forventer jeg, at en butik er i stand til - på EGET initiativ, at oplyse køber omkring fohold der gør, at den lovede levering ikke kan overholdes. Jeg er tilfreds med en status, der bare hedder: ukendt. Så har jeg da noget, at forholde mig til. Jeg mailer til ham: intet svar. Skriver en SMS: intet svar. Ringer til ham indenfor åbningstid: får at vide, at jeg bare kan sende en SMS. Pudsigt nok kan han godt finde ud af at svare, når jeg skriver, at jeg vil annullere - hvorfor kunne han så ikke, da jeg bare ville have en status?
Enten har han for tralvt, eller mener andre kunder er vigtigere. Nu var det "bare" for 3000 kroner varer, men det må da også være interessant at putte i kasen. Det er ikke MIG, der skal undersøge hvorfor han ikke kan finde ud af at svare.
Forleden købte jeg ny seng - der var leveringstid på 14 dage. De ringede efter en uge og beklagede, der ville gå yderligere 14 dage. Jeg takkede for informationen og var glad, da sengen kom i dag. Så nemt kan det faktisk gøres.
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 47 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 391
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 47 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 391
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
Mailer?
SMS'er?
Ringer?
Mailer?
SMS'er?
Skal jeg bare forsætte med at være til grin de næste 14 dage og vente på det passer ham bedre, at jeg forstyrrer ham? Mener du seriøst, at jeg bare skal give ham en chance. Come nu on.
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 47 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 391
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.792
mar 2014
MC-er: 1 Svar: 78
I sidste ende er det ikke dig der mister noget, men dem. God weekend !
mar 2014
MC-er: 1 Svar: 78
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 80
mar 2008
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Svar: 1
Forsøger at gøre det bedste, det er bare ikke altid godt nok!
God sæson,
Mvh Lars, touringshop.dk
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
Ja, det er da selvfølgelig beklageligt, at man er nødt til, at forhøre sig blandt andre brugeres erfaringer med en webshop, når man ikke kan komme i kontakt med butikken.
No harm done. Jeg har fået annulleret ordren og bestilt/modtaget fra et andet sted. Om ikke andet skal du dog have tak for din tilbagemelding her, men desværre kom den lidt sent.
God dag
mar 2014
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 1 Svar: 14
Mvh
Mikkel
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Forestil jer at I spadserede ind i en fysisk butik, og I efter 14 dage endnu ikke havvde fået øjenkontakt med en ekspedient.
DET ER IKKE I ORDEN, AT MAN IKKE FÅR NOGEN REAKTION!!!!
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
Ingen reaktion overhovedet er noget af det mest ligegyldige og er nok det største selvmål en butik kan lave. Bare lige et "Hej, den er forsinket..." eller "Hej, den er udgået..", så var jeg tilfreds - men intet svar, så handler jeg bare andre steder fremover.
At Lars så efterfølgende skriver her i tråden og beklager, at han har lavet en fejl synes jeg der er al mulig grund til, at have respekt for. Det ændrer bare ikke rigtigt på helhedsindtrykket.
jun 2014
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 55
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Den holder jo ikke. Der er en del mennesker, der ikke har en profil, og en del af dem der har, benytter den ikke.
Det må shoppen da være bekendt med:-)
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.026
Kan man ikke finde ud af at svare, så er man ikke seriøs nok til mig. Livet er for kort til alle de frustrationer det frembringer i min lille knold, når jeg ikke føler der er kontakt..
Mvh Brian
jun 2014
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 55
Vi er helt enige i at det er "for dårligt" hvis Touringshop har modtaget en ordre fra Søren, og så ikke har svaret tilbage på hans henvendelser via telefon/mail.
Men det er sgu ikke butikkens skyld hvis de, som i dette tilfælde, skriver til Søren på facebook at de ikke har modtaget hans ordre. Har du et ordrenummer Søren?
Hvis du har det, så kan det ikke være andet end butikkens fejl. Har du ikke, synes jeg "klagen" er uberettiget.
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
At ordren så siden hen ikke kan findes, tror jeg næppe du skal klandre mig for.
jun 2014
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 55
Jeg blev bare nysgerrig omkring forløbet
nov 2008
Følger: 17 Følgere: 86 MC-er: 11 Emner: 165 Svar: 4.123
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Det er meget muligt at jeg er et gammeldags røvhul, men jeg er også forretningsmand, og jeg kender INGEN SERIØSE forretningsfolk, der vil forlade sig på et socialt medie!!!! (Legeplads)
mar 2012
Følgere: 3 Svar: 313
Er det virkelig rigtigt?
Så TDC, LEGO, (Imerco), Falck m.fl. blot for at nævne nogle "små" lokale firmaer, og Walmart, Microsoft, VW m.fl. blot for at nævne nogle af verdens største firmaer er altså ikke SERIØSE forretningsfolk i dine øjne?
Det er alligevel utroligt.
maj 2007
Følger: 56 Følgere: 59 MC-er: 5 Emner: 110 Svar: 1.792
apr 2007
Følger: 31 Følgere: 47 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 391
mar 2012
Følgere: 3 Svar: 313
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Nu ved jeg ikke helt, hvad du mener med #60, men jeg kan garantere dig for, at disse firmaer ikke nøjes med f.eks. Facebook - de er der, men der ligger andet ved siden af:-)
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 2 Svar: 24
(Jeg har ikke aktier i firmaet)
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 5 MC-er: 2 Svar: 24
Touringshop er en fysisk butik, som du fra Ølstykke burde besøge, hvis du nogensinde mangler et eller andet spændende til dine motorcykler.
mvh
Steen Frederikssund.
dec 2013
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 28 Svar: 415
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 137 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Ironi kan forekomme
Touringshop.dk