2.309 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hvilken udstødning Marauder VZ 800?? Hvilken udstødning Marauder VZ 800??

Har lige købt en Marauder VZ 800 99´, og der sidder pt. std. udstødning monteret. Har nu i mange dage kigget efter udstødning og har tænkt på Cobra slip on drag pipes, eller Highwayhawk fat pipes. Men synes det er en jungle og er i tvivl om jeg skal købe fuld udstødningssytem eller bare slip on? Nogen der har en god mening om det. Mit budget ligger på omkring de 3500, så vil gerne have nogle forslag og evt nogle kommentarer fra nogle der selv kører Marauder og har nogle anbefalinger eller forslag smiley
På forhånd tak, vh Jakob

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken udstødning Marauder VZ 800??
  • #1   30. aug 2014 det er godt nok ikke en Marauder jeg har, men jeg gik på you tube og skrev mrk. på mc samt forskellige udstødninger og fik en masse resultater, prøv det !!!!
    jeg valgte en vance & hines (som larmer rigeligt selv med db killers) hvor silvertails er knap så støjende. vancen er ikke lovlig i Tyskland pga. støj- det er silver´n
    men jeg tror ikke at du får noget for 3500,-, jeg måtte slippe ca. 4800,-

• #2   30. aug 2014 Okay. Ja har lyttet til de forskellige udstødninger på youtube. Det er bare hvad den store forskel er på slip og fuldt system. Har hørt man skal have indstillet karb osv hvis man skifter komplet. Har fundet slip ons til priser fra 2000, og fuldt system fra Highway hawk (fat pipes) til 3600 fra bike netshoppen i dk, så det kan lade sig gøre at finde billigere en de knap 5000 smiley

• SBK
    SBK Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 43
    #3   30. aug 2014 Hej Jakob,
    Jeg forhandler Cobra i Danmark. Du er velkommen til at skrive en privatbesked til mig hvis det er noget vi skal kigge nærmere på.

• #4   30. aug 2014 Har faktisk lige bestilt et Cobra drag pipe slip on. Men kan jo nok nå at afbestille det hvis det er. Men kan du klare det til under 2000? for det er nemlig prisen på det jeg lige har bestilt? smiley Vh Jakob

• #5   31. aug 2014 jeg fik min hos autoriseret Yamaha forhandler og fik at vide det ikke er nødvendig med indstilling af karb. når det kun er udstødningen der bliver skiftet, og det passer
    fint.
    mvh

Kommentér på:
Hvilken udstødning Marauder VZ 800??

Annonce