{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.370 visninger | Oprettet:

123mc.dk onlineberegning. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Forsikringen, 123mc.dk og som man kan lave en online beregning på, er det ikke QBE forsikring som står bag?
- Jeg er blevet lidt tvivl om man kan regne med den pris man bliver oplyst.

Grunden til mit spørgsmål er.
Jeg har købt af ny MC. Forhandleren og jeg bliver enig om at jeg bare skal køre videre hos QBE, hvilket skrives i papirerne.

Da jeg får leveret cyklen kan jeg se at prisen er kr. 1000,- højre end hvad 123mc online beregningen er på, som siger 3964,-

I går modtog jeg min police fra QBE hvor prisen er kr. 4964,- Hvilket er meget dyrt når jeg er elite køre m.m.

Nogen som kan forklare den store prisforskel?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  123mc.dk onlineberegning.
  • #1   13. sep 2014 Tror ikke det er det samme..

    Da jeg købte min gamle sagde forhandleren præcis det samme.
    Da policen kom så jeg så der var 1500 kr i stiftelses provision ..

    123mc er vidst en anden forsikring.


  • #2   13. sep 2014 Det er QBE jo - har selv bestilt gennem 123mc og fik den til prisen som jeg fik beregnet på 123mc.

    At prisen er 1000 og 1500 dyre end antaget- skal jeg ikke sige noget om, ring til dem ?


  • #4   13. sep 2014 Har sendt en mail til QBE, jeg kan jo gøre brug af min fortrydelse ret.

    Men det er er som om de ikke taler sammen hos QBE. Ringede for en uge siden og spurgte til prisen, da jeg havde min Harley forsikret hos dem. Der blev jeg henvist til 123mc for at kunne se prisen.


  • #5   13. sep 2014 Hvad har du i selvrisiko, hos 123.mc mener jeg det er 10.000, ellers prøv beregner hos mondux

  • #6   13. sep 2014 QBE har ikke nogen egentlig salgsafdeling mere. Det er udelukkende forhandlerne der sælger og derfor henviser de til 123mc eller en forhandler. Dog har de et eksternt salgsteam i Køge som man kan ringe til, men køber du forsikring dér, bliver du opkrævet et salgsgebyr på 500kr.

    Jeg er personligt færdig med QBE. Jeg samlede istedet alle mine forsikringer hos TopDanmark og fik samme pris på Apriliaen og på min Blackbird skulle topDK sgu kun have det halve af hvad QBE forlangte smiley Begge MC også med meget lavere selvrisiko.


  • #7   13. sep 2014 Kim jeg har sendt en mail afsted til Top Danmark. Har hørt fra tredje sted at de er fornuftig med deres priser.

    Selvrisikoen hos QBE har de sat til kr. 8000,- på min Harley var den kr. 3500,- Jeg fatter ikke en meter af hvad der sker for QBE.


  • #8   13. sep 2014 Hmm måske skulle jeg selv overveje at skifte - vil bare gerne have kasko, og det sgu dyrt hos alle, undtaget Mondux, men dem har jeg tilgengæld hørt så mange dårlige ting om, at jeg droppede at tegne hos dem.

    Er medlem af Dansk Metal og de har aftale med Alka, som 23 årig kan jeg ikke få et tilbud der bare nærmer sig QBE eller Mondux


  • #10   14. sep 2014 Alka har jeg prøvet, hvor vi har alle vores forsikringer i forvejen. De skal have samme pris som QBE.

    Mondux skulle have kr. 5900,- udregnet via deres online beregner.

    Jeg prøver Tryg Tjenestemændene på mandag.


  • #11   14. sep 2014 De gang jeg har lavet beregning der inde er de dyre end den forsikring jeg allerede har

  • #12   14. sep 2014 Søren N det er lidt den samme problematik jeg har med QBE. Men nu må jeg vendte til i morgen og tale med de forskellige i telefonen.

  • #13   14. sep 2014 Tja, tryg/ tjenestemænd har jeg, og de tager 5000 kr. Om året for min vs 750 fra 1987 med kasko og uden vejhjælp, (for den kostede jo 90.000 kr. I 1987).......nu er jeg så heller ikke elitebillist, men bliver det forhåbentlig fra april næste år, hvor jeg forventer præmien falder, mondux skulle ha 3000 med vejhjælp med 5000 kr. I Selvrisiko,,,,,,,da jeg ringede rundt til samtlige i foråret var mondux og 123.mc de billigste, Codan ville ta den for 1800 kr. Men så skulle jeg flytte alle mine forsikringer til dem og samlet blev det dyrere end det jeg har nu...... Det er en jungle og ikke til at blive klog på hvad de går efter

    jeg er 43 år, har mc i aflåst garage med godkendte låse på, bor på landet i jylland, aldrig kørt galt på mc, og det er en Cruiser......

    Da jeg havde vfr 750 f fra 1986 (sportstouring) skulle tryg/tjenestemænd ha 3000.-kr om året for det samme, god jagt


  • #14   15. sep 2014 Jeg vil lige afslutte min spørgsmål med de priser jeg er blevet oplyst i fra forsikringsselskaber i dag.

    Alka med kasko og selvrisiko på kr. 10.000. ca. kr 5000,- årligt, har bil der.
    Top Danmark kr. ca. 20.000,- årlig plus jeg skulle have min bil der også.

    QBE kr. 4964,- hvilket jeg har valgt. Online beregningen tager udgangspunkt i en selvrisiko på kr. 10.000 derfor var min online beregning på 3964,-


  • #15   15. sep 2014 Og nu vil jeg så komme med opdatering til tjenstemændes, ringede til dem idag og de har fået en anden måde at beregne på, kort fortalt, så ændre de min præmie fra 5000 til 1600 og eller andet kr. Udover det så er selvriskoen ændret fra 6000 til 2000.-kr og det er med vejhjælp, hvilket det ikke var før, aldså den samme kasko forsikring som før men bare endnu bedre pris og vejhjælp, det eneste der er - forskel er at man skal tage stilling til hvor langt man kører hvert år, men forskellen var minimal, så jeg valgte 10.000 km i år har jeg kørt 3000 indtil nu......

    Så det kunne være du skulle prøve at give dem et ring trådstarter, Vh


Kommentér på:
123mc.dk onlineberegning.

Annonce