{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lifan 250 reservedele
  • #1   13. sep 2014 www.lifan4you.dk er et godt bud. Har selv købt hele cykler uden papir på Gul og gratis ,så det var måske også en ide .
    Hvad mangler du specifikt ?.
    KIM


  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #2   13. sep 2014 jamen den stoppede med at gniste pludselig på en køre tur siger tidligere ejer. jeg har fået den hjem i dag og der mangler et tandhjul mellem starter og "svinghjul" også er der en rund elboks med 4 ledninger i hvor ledningerne er smeltet. men synes ikke jeg kan finde nogen af delene

  • #3   13. sep 2014 Har du et billed af den elboks , jeg ligger inde med en del el grej til sådan en . Måske jeg også har tandhjulet til starter.
    KIM


  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #4   13. sep 2014 ja nu jeg sku ikke sikker på det er et tandhjul mere. måske det er en kæde. kom til at kigge på et billede på nettet og der viser den kæde. det er hvis man tager de 3 skruer ud på starteren på venstre side. samme side som gearvælger der inde bag mangler der intet et tandhjul eller hvad der nu ellers skal trække den rundt. har ikke et billede lige nu men kan da lige prøve og tage et. har du evt et nr jeg kan sende det på?

  • #5   13. sep 2014 Min mobil er ældgammel ,så kan ikke modtage billeder på den. Men læg billederne ind her ,og så skal jeg tjekke hvad jeg har på lager. Har ikke mine dele herhjemme ,så jeg skal på mit "fjernlager" og tjekke det. Husk et billed af boksen også.
    Kan heller ikke huske om det er et tandhjul eller en kæde der driver starter ,men prøver at tjekke det ud i morgen.
    KIM


  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #6   13. sep 2014 mange tak skal du ha. jeg ligger lige billede ind i morgen så.


  • #7   13. sep 2014 Hej igen.
    Logger af nu ,men kører over og tjekker mit lager i morgen. Og så kontakter jeg dig ,når jeg ved noget.
    KIM


  • #8   14. sep 2014 sig gerne til, hvis du finder et sted.. er din en lf250-4?

  • #9   14. sep 2014 Ja ,det er en Lifan 250 ,men der er flere andre mærker med samme motor ,stel ,hjul og stort set alt det andet . Der er lidt forskel på skærme ,lyskontakter og andet småt ,men motor og strøm er det samme.
    KIM


  • #10   14. sep 2014 Det har regnet hele dagen ,så jeg har ikke været på mit lager . Men fandt denne elboks herhjemme, er det sådan en du mangler.Den er med 5 ledninger ,er du sikker på din kun har 4 ?.
    KIM


    profilbillede
  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #11   14. sep 2014 nej den jeg har r med 4 ledninger og er rund. sidder bag dæksel i venstre side.

  • #12   14. sep 2014 dit starterrelæ?

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #13   14. sep 2014 ser sådan her ud

    profilbillede
  • #14   15. sep 2014 Ja nu er jeg da først forvirret. Har tjekket den ekstra motor jeg har ; den mangler kæden og tandhjulet til starteren.........og den runde der , har jeg ikke set før.
    Sidder den bag dækslet ,ved siden af statoren ?.
    KIM


  • #15   15. sep 2014 For lige at få det på det rene ; Der er en Lifan LF 250-4 ,2 cylindret vi snakker om ?.
    Kan overhoved ikke genkende den runde satan du har der.
    KIM


  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #16   15. sep 2014 nej min har kun 1 cylinder? den sidder på min inde bag dæksel i venstre side. ved ikke om det er den der gør den ikke vil gniste. for det gør den hvertfald ikke.

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #17   15. sep 2014 hmm det er det plastik dæksel som sidder lige under sædet. den hvor nøglen skal sættes i for at man kan tage sædet af.

  • #18   15. sep 2014 1 Cylindret ?. Så kan jeg ikke hjælpe dig ,har kun dele til 2 cylindret.
    KIM


  • #19   15. sep 2014 Et billed af hele cyklen ville hjælpe.Så kan man se hvilken model vi snakker om.
    Mit råd til dig er ; kontakt Bike Danmark ,de ved måske noget modellen og kan skaffe delene .
    KIM


  • #20   15. sep 2014 For mig at se er det et startrelæ. 1. billede viser en ensretter.

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #21   15. sep 2014 er det starter relæ du mener billederne jeg satte ind viser? altså de 2? så vil den vel godt kunne gøre den ikke vil gniste mere.

  • Michael J
    Michael J Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 16
    #22   15. sep 2014 2 slow: Jeg står pg mangler en bremselyskontakt inkl. fjeder(den der sidder ved fodbrems) og nogle mindre støddæmper bagpå, mener mine er32cm.
    Kan det ikke findes må jeg sgu hellere sælge den, kører ikke på den.

    Mvh


  • #23   15. sep 2014 Michael J ;
    Bremselyskontakt kan du købe hos T Hansen . Den er magen til den der sidder på en Yamaha 4 gears. De har muligvis også støddæmpere i forskellige længder.
    KIM


  • #24   16. sep 2014 Det er dit starterrelæ..

    Din motorcykel er en 2-cylindret, men det er 2-i-1.. du kan kun se én cylinder, men du har 2 udstødningsporte smiley


  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #25   17. sep 2014 nå for søren. ja der blev jeg da klogere så:) hvor køber man sådan en henne?

  • #26   17. sep 2014 Læs svar nr. 1

  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #27   20. sep 2014 lille update.. den dims på billedet har vist sig at være blinklys relæ så ikke noget med starter.. grunden til at den ikke ville gniste var pga det relæ til støtteben. nu mangler jeg dog det der skal sidde mellem starter og motor. har hørt det vidst nok skulle være et tandhjul. også det en jinlun 150-5 og ikke en lifan 250:)

  • #28   20. sep 2014 Så vrøvler vi jo lige meget begge to smiley

    Og ja, selvfølgelig er det ikke dit starterrelæ, det har jo 2 kæmpeledninger smiley smiley


  • #29   20. sep 2014 Ja ,det gør tingene meget lettere når man ved præcis hvad der snakkes om. Men godt at det ikke var noget alvorligt, så slipper du for de store udgifter .
    KIM


  • kenneth J
    kenneth J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 18
    #30   20. sep 2014 ja nemlig. nu det som sagt kun det som der forbinder starter og motor jeg mangler. men søgen på div sider kan jeg stadig ikke finde ud af om det er kæde eller tandhjul:)

  • karl jørgen h
    karl jørgen h Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #31   12. aug 2017 Hej jeg har en jinlun 250 2 cylinder og jeg står og mangler et bremse kapel til bag er der nogle der ved hvor jeg kan Købe sådan et

  • svend S
    svend S Tilmeldt:
    jul 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #32   8. jul 2018 hej jeg har en mc4you 250cc 2cyl er der nogen der ved hvilket batteri den skal ha


  • #33   9. jul 2018 #32 https://www.jemogfix.dk/batteri-til-mc-12v7ah-plush/2630/9047165/ - husk og lav et emne selv fremover.

Kommentér på:
lifan 250 reservedele

Annonce