1.078 visninger
|
Oprettet:
sv650 røv.. {{forumTopicSubject}}
hey.. en af mine kami´er har købt et SVin
fd bike iøvrigt...
'vi snakkede lidt om ikke man kunne få den klods der sidder med nummerpladeholder og blinklys osv væk - og flytte blinklysne.. således der er den seje baglygte og umiddelbart under - nummerplade..
nogen der har nogle tips el. lign??
sep 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 631
http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=6172
??
dec 2004
Følger: 20 Følgere: 15 MC-er: 2 Emner: 103 Svar: 1.374
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 310
dec 2003
Følger: 21 Følgere: 20 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 858
sep 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 631
Yep, syntes selv din er voldsom fed.
sep 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 631
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 835
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 161 Svar: 310
Nu kommer så 1000 kr. spørgsmålet.. er der en af jer der har lavet det i forvejen som vil hjælpe med at bestille stumperne - evt. køre og hente dem med os, og så hjælpe med at lave det og i fald.. hvad skal det koste... ville også være rart med en ca. pris på stumper...
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 13 MC-er: 8 Emner: 85 Svar: 317
sv650 røv..