Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slidte knaster
  • #1   17. sep 2014 Ja, hvis de er slitte giver det en anden åbningsforløb. Ventilerne åbner senere og lukker tidligere det giver dårlig eller noget nedsat effekt.

• #2   17. sep 2014 Lige et lille tillæg. Ved du hvordan de skal se ud når de er i orden?. En knast er ikke rund.

• #3   17. sep 2014 Hvis de er så slidte at du ligefrem kan se en flad side, så er øverste belægning jo slidt af, og timingen af ventilerne er helt røget.
    Tror bare det er den profil dine knaster har haft ab fabrik. Mål dem efter og spørg så igen.

• #4   17. sep 2014 Ok ved ik noget om det, fik bare afvide af Mek de er meget slidte flade sagde han, men forstår ik om der kan ske noget med motor, den køre fint ellers, me. Tænker bare på om der kan ske noget ...

• #5   17. sep 2014 Det er forskelligt hvordan de er udformet fra motor til motor... Der er normalt opgivelser på totalhøjden af knasten, dem ville jeg forsøge at finde og forholde mig til dem..

• #6   17. sep 2014 Dine knaster er kun hærdede i overfladen, så hvis der slides hul i det yderste lag, som er ganske tyndt, vil slitagen gå stærkt. Slitage vil som regel kunne ses som 'huller/grater' i overfladen - har de det, så er den gal.

• #7   17. sep 2014 Westspeed .. han kan slibe dine knaster og hærde dem op igen, til fornuftige penge..

Og din MC vil elske dig for det !! smiley

• #8   17. sep 2014 "Hey Mine knaster er ik runde mere på min 20 år gammel "mc", men de er mere lidt flade i det, har det nogen betydning. ?

SORRY I HAD TO

profilbillede
Kommentér på:
Slidte knaster

Annonce