Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel. Fup ifbm genfinding af stjålen mc
  • #2   17. sep 2014 Måda håbe det går galt for såen nogen knægte en dag .. Kunne jo være de kom til at tage røven på en der tilfældigvis arbejder i en bank og kan få adresse osv. frem

FUCK det kunne blive en sjov fest

• #3   17. sep 2014 paul.

skam dig, de har jo siddet skævt på potten som små, og skal derfor jo have lidt snor
    ( til at hænge sig selv i, i skoven) tænker jeg .

• #4   17. sep 2014 Kæft en idiot..... så er man satme da også selv ude om det! smiley

• #5   17. sep 2014 kandidat til Darwin award.

Men svin, der snyder i forvejen desperate mennesker, skal også have noget voldsomt tæsk.

• #6   17. sep 2014 Busa C Det er sku for let en afgang .. Nej du .. snoren skal om nosserne og må gerne være af tynd "firewire"

• #7   17. sep 2014 forstår nu heller ikke at han betaler forud. håber de bliver snuppet en dag.
    ps. jeg ville tage et billede af dem, bare for en sikkerheds skyld.. hc

• #8   17. sep 2014 Det er folk som ham der er årsag til jeg stadig får Negerisk post scam i min mail adresse... fordi nogle er naive nok i DK

• #9   18. sep 2014 Ja i er dygtige...... Spark nu bare til en der allerede ligger ned.... Naiv eller ej, Det er jo tyvene og svindlerne der er forkerte på den..... Godt for ham at han er typen der ser glasset som halvt fyldt...

• #10   18. sep 2014 Også godt fupet er endelig registreret hus politiet nu

• #11   18. sep 2014 Jeg er ansat i et forsikringsselskab og vi har fået flere henvendelser i form af opkald fra tatidskort og 'Jaj tale dårli dansk' som har oplyser at have kendskab til div efterlyste effekter og de vil så fortælle os, hvor effekterne er, selvfølgelig mod betaling af dusør smiley

• #12   18. sep 2014 Ja den er efterhånden godt kendt. Skete også for mig da min blev stjålet. Jeg gad sgu ikke engang betale til dem hvis jeg VIDSTE at jeg ville få den igen. De skal ikke tjene en skid på mig.

Kommentér på:
Advarsel. Fup ifbm genfinding af stjålen mc

Annonce