{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Honda Nighthawk 450 {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået sådan en fin lille cykel i bytte på en bil, men synes at det er lidt svært at fastsætte en værdi på den. Har søgt på nettet, men dels er der ikke vildt mange af dem, og dels svinger priserne ret meget, fra omkring 15.000 til 30.000. Så ville lige høre om der var nogen her der var inde i hvad sådan en skal koste, hvis jeg vil sælge den, hvilket slet ikke er sikkert. Men hvis jeg ville have 12/13.000 for den, er det så helt skævt? Den ser helt fin ud, skal ikke synes, og kører fint, så hvis der er nogen der ved hvad den burde være værd, ville jeg meget gerne have lidt input. Bare for at se om jeg har dummet mig mere end jeg plejer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Nighthawk 450
  • #1   10. okt 2014 Det ville være noget lettere at hjælpe dig, såfremt du informerede om årgang og kilometer + et et billede.
    smiley

• #2   10. okt 2014 Ja, det kan du da have ret i smiley men sådan er det med os gamle mennesker, vi husker ikke lige det hele i første hug! Men det er en 82er og den har gået ca. 70.000, for hvad det så er værd. Billeder har jeg ikke lige her i mørket, men det kunne da være at jeg skulle tage nogen i morgen, og måske ligefrem oprette den herinde:)

Kommentér på:
Honda Nighthawk 450

Annonce