{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dragrace med interessante data
  • #2   11. okt 2014 Hej
    Ikke fordi jeg tror jeg selv kan gøre det bedre, men den kværn blir vist ikke brændt optimalt af i starten


  • #4   11. okt 2014 # 2 og # 3

    En motorcykel er jo hamrende svær at launche fra stående start 100% optimalt. Praktisk talt umuligt. At den løfter snuden, gør jo ikke nødvendigvis starten dårligere?
    Jeg er også ret sikker på, at den har wheeliecontrol, så den ikke kan rejse sig mere end en hvis % hældning. Men om det er i brug her, kan jeg ikke sige.


  • #5   11. okt 2014 Jeg er slet ikke i tvivl om at det er hamrende svært at fyre den helt perfekt af, men synes dog jeg har set flere starter på vilde maskiner, der er langt bedre.

  • #6   11. okt 2014 Men så er de enten mindre effektive, målt i 0-100 tid, eller også er cyklen bygget om, f.eks. med længere bagsvinger.
    Den type motorcykel er jo ikke bygget til at lave stående, hurtig start, men til at være hurtig på en bane med mange sving.


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
    #7   12. okt 2014 Christian, så godt som alle hjemlige RR kørere kan gøre det meget bedre, og en af dem er en pige. smiley

  • #8   12. okt 2014 Hvordan ved du det? Du sidder måske inde med noget telemetri-data vi andre ikke har set i klippet?

    Hvis du snakker om Lotte Uhre, så kender jeg hende udemærket godt. Har studeret med hende i 2 år.


  • #10   12. okt 2014 # 9

    Ja, det er jo meget naturligt at den vil komme ned på forhjulet ved gearskift.


  • #11   12. okt 2014 Og rart at se, at uanset en bedre start, er MCen hurtigst til ca. 300. Og Porschen får man aldrig råd til. Men om 5-10 år kunne Ducatien godt være inde for rækkevide. smiley

  • #13   13. okt 2014 # 12

    Det er jo netop de punkter hvor han efterstræber at ramme punktet mellem at ryge bagover, og holde så meget gas på som muligt.


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
    #14   13. okt 2014 Ja, hun tager ofte starten ved at fire -længe- på koblingen, ikke som på "speedway" klippet her.
    For at forstå fysik, må man ofte forstørre; Man kan stejle uden at flytte sig en meter, Så snart forhjulet løfter sig, er cyklen i gang men at rotere omkring bagakslen. Og nej den må ikke falde ned v gearskift - 2 cm over så længe der er power. Du spørger hvor jeg ved det fra, det er fra at miste 4 positioner ned til første sving. smiley


Kommentér på:
Dragrace med interessante data

Annonce