Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billigste vejhjælp abonnement??
  • #1   16. okt 2014 så vidt jeg husker er der ikke den vilde prisforskel med mindre der er aftaler med forsikringsselskaberne. Jeg giver vist 2-300kr for mit gennem LB

• #2   16. okt 2014 Vælg dansk autohjælp smiley
    Uanset hvilken udbyder du vælger, så husk lige at læse betingelserne.. Nogengange kan det ikke svare sig at få en billig løsning, da det kan begrænse valg af værksted, hvor langt de må køre dig, hvordan du bliver transporteret osv osv.

Mvh en der kører lidt autohjælp engang i mellem.. smiley
    Mit bedste bud er at få det gennem FDM, hvis du samtidig kan skifte forsikring hos dem.
    Jeg ved bare ikke om de vil forsikre når du er under 25?

• #3   16. okt 2014 Ring til din forsikring og spørg om de samarbejder med nogen

• #4   17. okt 2014 Hvis du tegner kaskoforsikring følger der som regel vejhjælp med europadækning med i købet, så er du fint dækket ind allerede der.

Ellers SOS Dansk Autohjælp eller Falck alt efter hvor du får bedst pris.
    FDM hører under Dansk Autohjælp men hvis prisen er bedre hvis der står FDM på papiret så er det jo bare at hakke til der istedet.

Der er også noget der hedder Tophjælp men det er ret skrabet hvad man får for pengene der. Stort set bare en bugsering til nærmeste værksted. Det er også OK hvis du mest kører lokalt, men ikke så sjovt hvis man tager på ferie i Sydfrankrig og cyklen ikke vil mere.

Der er et par mindre konkurrenter til de nævnte, men dem ville jeg nok holde mig fra..

Mvh en der har arbejdet med vejhjælp koordinerning i de gode gamle dage.

Kommentér på:
Billigste vejhjælp abonnement??

Annonce