1.237 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Forhandler reklamere stadig Forhandler reklamere stadig

Nu er det snart ved at være mange måneder siden jeg købte min cykel.

Undre mig over forhandleren stadig har den til salg på nettet .
Så kiggede jeg lige på den blå avis og ser han igen har rykket både min og den min kammerat købte ind igen for 4 dage siden.

Er det ikke noget underligt noget?
Han har 3 annoncer med samme model tilslag hvor jeg ved vi har købt 2 af dem i midt sommer.
Kan godt nok ikke se hvad han vil have ud af det andet end skuffede kunder?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forhandler reklamere stadig
  • #1   18. okt 2014 Man lokker jo kunder i biksen, de kigger jo nok på en anden maskine når de ser den er solgt smiley

• #2   18. okt 2014 mon det er brd. jensen.........kørte også efter en zx10r med 10000 km .....det var i sommerferien den står der stadig .........så har vi den her...det var hans svar....

• #3   18. okt 2014 Småting, jeg har engang set det hus jeg købte halvandet år tidligere, udstillet på plancher til en lokal messe, som et specielt fremhævet eksempel. Og ejendomshandleren som jeg havde købt det af, kunne ikke kende mig da jeg var "en meget interesseret kunde"! Jeg blev så pænt sur, nogen ville nok mene at jeg lavede en "seance", men der blev rimeligt hurtigt møbleret rundt på standen! ___
    Og ikke noget vold, ud over det verbale:)

• #4   18. okt 2014 Jeg ved faktisk ikke om jeg vil betragte det som småting. Der er tale om en helt klar overtrædelse af markedsføringsloven - hvad ville forhandleren sige, hvis nogen ville købe den???? Skidt situation for både ham og kunde!!!!

Sig det dog til ham!!!

• #5   18. okt 2014 Knud, du burde da efterhånden vide, at jeg er ironisk grænsende til det latterlige smiley
    Men historien er sand!!

• #6   18. okt 2014 Der er altså ikke tale om noget brud på markedsføringslovgivningen. Nu er jeg ikke jurist, men så vidt jeg ved er oplysninger i reklamer ikke bindende og man derfor retmæssigt sagtens kan sige at det er en anden motorcykel der er tilbud på, når man kommer ned i butikken smiley

• #8   19. okt 2014 Jens: Du har ikke ret, nej oplysninger i reklamerer er ikke direkte bindende, men omvendt er det ulovligt hvis de er direkte vildledende og det er de bestemt i dette tilfælde, da forhandleren bevidst indrykker en annonce igen og igen, med en specifik vare han på forhånd ved han ikke er i stand til at udbyde/sælge!

• #9   19. okt 2014 I sær fordi det i forvejen er en model der vidst kun er lavet er par tusinde i verden af.
    Så det da total dårlig stil at reklamere med ar skulle have 3 på lager når i hvertfald 2 af dem er solgt for længe siden.

• #10   19. okt 2014 Hej TOM

Jo, jeg ved det godt, men ved andre det?????? Ironi og sarkasme er jo direkte risikabel på skrift!

• #11   19. okt 2014 Direkte vildledende? Så vidt jeg ved må du godt reklamere for noget, og så udbydde noget andet som er nogenlunde tilsvarende, hvis du ikke har den gældende ting til salg længere, og mon ikke de har noget tilsvarende til salg.

Kommentér på:
Forhandler reklamere stadig

Annonce