{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

rene J
rene J
Tilmeldt:
16. sep 2014
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26

dt175 drypper benzin hjælp {{forumTopicSubject}}

ja min dter drypper benzin og det er sgu træls når den står i min kælder når den er vacum styret så skal den vel ikke dryppe benzin?
og når benzin hanen står til højre så er det ikke off vel hvad er det så?


på forhånd tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dt175 drypper benzin hjælp
  • #1   30. okt 2014 Selvom den er vakuumstyret kan den jo godt være i stykker og derved lukke benzin ud anyways, pil slangen/erne af hanen og se hvor den fosser, ud hvor den lukker og hvor den er vakuumstyret, hvis den lukker benzin ud på alle settings er din hane gået i stykker og du skal købe en ny smiley

  • #2   30. okt 2014 Som Fredrik skriver, men når du ved hvor den skal stå for at være lukket, kan du vænne dig til at lukke den når du stopper, hvis du ikke lige vil skifte hane nu. Det med at vænne sig til at lukke op skal nok komme smiley

  • #3   30. okt 2014 Du ka såmænd få et rep. sæt til din vacuum hane og et svømmer rep. sæt til Carb. det er nok ikke engang 300kr, der står måske PRI på din hane, det er gennemløb, uden om Vacuum membranen!

  • rene J
    rene J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #4   30. okt 2014 tak for svar ved du eller andre hvad sådan en koster

  • #5   30. okt 2014 cmsnl.com også find din knallert, så har du en ide om prisen, ellers kør ned til yamaha og hør, de har muligvis også noget i mcnøglen (google)

  • rene J
    rene J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #6   30. okt 2014 stort tak til alle

  • #7   30. okt 2014 Det går en slange fra karburatoren som ender i det fri, kommer benzinen der fra? Har stået med præcis samme problem som dig (hvis det er fra slangen det kommer), virker som om at det er et generelt problem på lige den model. Mit lokale Yamaha værksted sagde en ny nåleventil, og da jeg fik den skilt ad kunne det også ses at den skulle skiftes. Min skulle dog bestilles helt fra Japan. Men den billige løsning en adskillelse og rensning, og hvis det så ikke virker, så kan man prøve med ny nåleventil.

  • #8   30. okt 2014 #7: der er helt sikkert en let utæt karb, enten en svømmer der hænger eller en nåleventil der er beskidt / i stykker, men den skal stadigt ikke løbe hvis ikke der samtidigt er problemer med benzin-hanen.

  • #9   30. okt 2014 Min havde samme problem det var svømmer der hang

  • rene J
    rene J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #10   30. okt 2014 nu er min fra 1997 men hvad koster en ny benzin hane og et karburator rep kit ved i det smiley

  • #11   31. okt 2014 Min gamle fra 97 havde også defekt hane og slidt karburator. Vendte mig hurtigt til at gi svømmerhuset et dask hver gang jeg stillede den smiley haha

  • #12   31. okt 2014 #9 Så har du mere end 1 problem, hanen skal ikke tilføje benzin til karburatorene når den er slukket, så selvom dine svømmer hænger burde de ikke dryppe, med mindre hanen også er i stykker.

  • rene J
    rene J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #13   31. okt 2014 ved i hvad sådan nogle side skjolde ligge på i pris ny og brugt

  • #14   31. okt 2014 Rene, jeg har måske nogle liggende. Kan kigge imorgen. Har er halvt loft liggende til dt'ere!

  • rene J
    rene J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #15   31. okt 2014 de skal være sorte hvis det er smiley

  • rene J
    rene J Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #16   2. nov 2014 fandt du nogen søren smiley

Kommentér på:
dt175 drypper benzin hjælp

Annonce