{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.600 visninger | Oprettet:

Dan J
Dan J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Yamaha r1 smider vand ud af overløbs slangen {{forumTopicSubject}}

Hej derude jeg har haft min mc til mekaniker for at få stillet ventiler og har så selv pillet skjolde udstødning og køler osv. af for at gøre det nemmere for ham.. da jeg så har samlet den nu så når den begynder at blive varm smider den vand ud igennem overløbs slangen hele tiden forstår det ik??? hvad kan det være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang / opsætning af lille reol 800 kr.
  • Havemand søges 3.000 kr.
  • Hæng lampe op 375 kr.
  • Opsætning af tv samt billeder 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha r1 smider vand ud af overløbs slangen
  • Bo M.
    Bo M. Tilmeldt:
    feb 2008

Følgere: 6 MC-er: 11 Svar: 18
    #1   3. nov 2014 Toppakning der er gået sig en tur, hvis de har haft den på rullefelt måske efter justering.

• #2   4. nov 2014 Har du fået stillet ventiler uden køler på ?....øh?

• #3   4. nov 2014 #2 øhh, der hvor jeg bor er det da ikke nødvendigt at køleren sidder på maskinen når man stiller ventiler! Det er dælme da kun de virkelig få rå der stiller ventiler mens motoren kører......

• #5   4. nov 2014 Haha .. det var ikke det jeg mente....jeg tænkte at der har været motor opstart på rullefelt efterfølgerne uden kølesystem.

• #6   4. nov 2014 Der er da ingen der kører noget som helst uden køling på rullefelt. Mekanikeren har da bare hevet ventildælslet af, stillet/kontrolleret ventiller og så på med dæksel. Jeg ville kontrollere alle slanger igen, ved ikke om der er noget model specifikt med ex vandpumpen på sådan en, men det ved google med garanti

• #7   4. nov 2014 Jeg ville sørge for at lufte kølesystemet grundigt ud.

• #8   4. nov 2014 Kan også være en træt kølerprop så den ikke kan holde tryk, så begynder den at koge tidligt.

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    feb 2008

#9   4. nov 2014 Den har ik været på rullefelt... hvordan lufter man sådan en maskine ud i systemet? kan det evt. være termostaten som ik åbner?

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    feb 2008

#11   4. nov 2014 Årgang 2000

• #12   4. nov 2014 top den op med kølervæske. Lad den køre uden dæksel på køler indtil termostaten åbner og det bobler ud. Sluk. Køl lidt af. Væske på. Vent. Top op igen.
    Jeg ville så give den en lille tur mere uden kølerdæksel. Lade termostat åbne. Vente, fylde op, vente og så ellers sætte låg på og lade den få varmen. Køl af og så top op hvis nødvendigt.

• Dan J
    Dan J Tilmeldt:
    feb 2008

#14   6. nov 2014 skulle bare vende to slanger rigtigt smiley ellers tak for hjælpen alle sammen smiley

Kommentér på:
Yamaha r1 smider vand ud af overløbs slangen

Annonce