2.264 visninger
|
Oprettet:
Kawasaki H2R på rullefelt. {{forumTopicSubject}}
Ved godt vi har haft mange tråde om denne her cykel på det sidste, men nu kommer der lige en mere.
Hooolly shiiiiiieeeeet det ser vildt ud, og lyder vildt!
http://www.cycleworld.com/videos/popular_videos/exclusive__kawasaki_ninja_h2r_dyno_run_video/?con=outbrainvideo&obref=obinsite=obnetwork&con=outbrainvideo&obref=obinsite=obnetwork#ooid=drOGRpcTpi5WIt-OyXtnA3evAI5rXp8z
(Husk at se den færdigt, det fedeste kommer mod slutningen)
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.762
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.365
mvh
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 73 MC-er: 3 Emner: 88 Svar: 216
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 609
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 38
nov 2013
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 25 Svar: 211
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
https://www.youtube.com/watch?v=nyWtoY7hW2k
jun 2014
Følger: 5 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 207
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 870
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
Det er helt normal det der, og særlig når de ikke har noget seriøs køling. Det har intet med indstilding af gøre.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 870
beste tempertur hvis man lige vil ændre sin manifold lidt når den er rød ,;)
jun 2014
Følger: 5 Følgere: 15 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 207
Har bare set eksempler på cykler hvor en rødglødende udstødning har været en alt for fed blanding.
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?235168-Aprilia-SXV550-Exhaust-Glowing-Red-Hot
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 30 Emner: 26 Svar: 655
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
Benzin køler temlig godt, det er en mager forbrænding, der udløser varmen.
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.664
jul 2008
Følgere: 33 MC-er: 4 Emner: 34 Svar: 1.762
jun 2013
Følger: 18 Følgere: 11 MC-er: 6 Svar: 507
Gad nu godt prøve en tur
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
Det han laver er en "All gear" test, hvor man forsøget at påvis gasopsamlings tid. Hvad man lige skal med det, er aldrig gået op for mig. Men det kan ikke laves med QS.
apr 2006
Følger: 50 Følgere: 90 MC-er: 13 Emner: 463 Svar: 2.202
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.227
jul 2008
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 1 Emner: 65 Svar: 870
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Og selvfølgelig bliver det ikke bedre af manglende fartvind...
jan 2009
Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 2.997
jeg er ret sikker på det IKKE, er der varmen kommer fra. Men du kan jo prøve at regne, lufthastigheden ud i mellem røret. Største delen er fiktions varme...
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Mange bække små....
maj 2006
Følger: 11 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 38 Svar: 600
mar 2007
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 3 Emner: 12 Svar: 36
Kawasaki H2R på rullefelt.