{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kawasaki D-Trekker 125
  • #1   9. nov 2014 jeg har kørt på en , er 185 og synes den var lille ,hjul er også små men synes nu den er meget fed , prøv at gå til en forhandler og pr'vesid den.

  • #2   9. nov 2014 Du tænker på en Kawasaki D-Tracker 125 ikke?

    For jo, sådan en har jeg. smiley

    Jeg er 187 høj. Den er sjov og fin, at køre på. Jeg fik min for et år siden. Og jeg har snart kørt 12000 km. på den. smiley

    Det er god kvalitet. Den kostet før i tiden 40.000 kr. men er sat ned til 20.000 kr. nu.. Jeg er dog personligt skiftet over til en Kawasaki KLX 250 nu. Men jeg har stadig min D-Tracker. Den er jo ikke meget større end en knallert. smiley


  • #3   9. nov 2014 Mads W.
    Får du ondt i røven af at køre langt?

    Det er godt nok en billig kvalitetsmotorcykkel, så jeg overvejer også at købe en når jeg får kortet smiley


  • #4   9. nov 2014 Nej. Jo efter 300 km. i næsten et stræk kan det mærkes. Men ellers ikke. Jeg har kørt 300 km. i stræk på den med min veninde bagpå. Hun er 175 høj. Og tro det eller lad være, der er faktisk plads. smiley

    Ud over jeg sad helt oppe i styret. Så gik det faktisk fint. smiley

    Så Go for it. smiley Jeg fortryder ikke mit køb ihverfald. smiley


  • #5   9. nov 2014 Dette her er min KLX og min D-tracker der står sammen. Så kan du selv lave en lille sammenligning.

    http://www.motorcykelgalleri.dk/galleri/storbilledevisning/66799-kawasaki_klx_250?n=15


    Og her er en gammel film med den, jeg lavet da jeg lige havde fået den, med mit GoPro. smiley Der hopper jeg også på motorvej.

    https://www.youtube.com/watch?v=DfB_QqKPp9c


  • #6   10. nov 2014 Så lige at du også havde en trigger 50. Er det okay kvalitet? for har overvejet en generic tr125, pga. den er fed og billig, men det er jo ikke ligefrem lavet i japan smiley

  • #7   10. nov 2014 Jeg har også selv kigget på generic tr125, men har et maks budget på 15-18000kr, da det er min første mc og jeg kan nok ikke nå at skrabe 25k sammen på 6 måneder smiley smiley

  • #8   10. nov 2014 Sebastian G: Med mindre man decideret har tænkt sig at beholde sin første A1 motorcykel når man skal opgradere til A2 (det har jeg ikke!) så synes jeg personligt det er dumt at gå ud at bruge så mange penge på en splinter ny en. Jeg har en Yamaha YBR 125 som kostede omkring 10000,- og den går fint. Den bringer mig fra A til B og går cirka 100. Synes personligt det er dumt at gå ud og købe en tosset dyr A1 cykel hvis den alligevel skal sælges efter to år, hvor man så skal kalkulere med stort tab. Find en fin brugt cykel som f.eks. en YBR 125 eller CBF 125. De er fine, billige og går langt på literen smiley

  • #9   10. nov 2014 Triggeren er min venindes. Hold jer væk fra den. Den koster 5000 kr. Mere end D-trackeren, og det er virkelig dårlig kvalitet.. Og reservedele er dyre end til kawasaki også er de ofte svære at få. Meget dumt, at vælge en Trigger fremfor en D-tracker. Tro mig, du vil fortryde det smiley

  • #10   10. nov 2014 hvor meget gav du egentlig i forsikring for din kawasaki?
    Kasko eller ansvar? sommer og vinter? smiley


  • #11   10. nov 2014 Min veninde købte en Trigger da den som knallert er billigere end en derbi senda. smiley Jeg har hele tiden haft helårs og kun ansvar. Kasko kan ikke betale sig. Startede ud med 1700 om året for helårs ansvar, og er efter et år faldt den til 1400 kr. En knallert 30 koster 850 kr i ansvar om året så det kan hurtigt betale sig. smiley Nu vil jeg tro de vil have højre beløb da du er 18. Jeg var 26 da jeg købte min. Men meld dig ind i MC Touring, koster næsten intet. Du får MC blade, og du spare 20% på mc forsikring hos TopDanmark. Det er det billigste sted. Og for 300 ekstra får du vejhjælp hele året i hele EU. smiley har brugt min 3 gang i år. smiley

    http://www.mctc.dk/?id=4102


  • #12   10. nov 2014 Nielsen: Vælger du GF som selskab starter du ud med at skulle betale 1500,- for ansvar og så falder du løbende over tre år. Jeg har 1½ års anciennitet og giver 1100,- og næste år falder jeg til 900. Når det er så små maskiner er GF de billigste.

  • #13   10. nov 2014 Alex P: tilbyder de også vejhjælp i hele EU til til 300 kr.. Og har du helårsforsikring. Fordi hvis du ikke vælger helårs så er det jo self en helt anden pris. smiley

    Man skal også passe på de for billige forsikringer. Måske er det fristenen, men man kan brænde fingerne i sidste ende.


  • #14   10. nov 2014 Jeg er 192 høj og vejer 82 kg. Affjedringen gik i bund, og det er det værste lort jeg nogensinde har kørt på.
    MEN, jeg skraldgrinede stadig under hele turen. Dens uduelighed var underholdene.
    Jeg kunne fint side på den, men der er ikke overflåd af plads.
    Jeg kunne lige få den over 90 km/t på vej ned af langsiden på ringen djursland.


  • #15   10. nov 2014 I er jo velkommen til, at spørge ham her også. Han har lige købt en D-tracker. http://www.motorcykelgalleri.dk/bruger/96200-ruslan

    Brix: Jeg er 187, og jeg har sgu nemt kunne få den over 100 km/h.

    Men det er jo klart hvis du køre på en Suzuki SV650S K5 og hopper over på en D-tracker, så er en D-tracker en knallert iforholdt til. Det vil alle 125 ccm være.
    Jeg er nu stadig dybt uenig med dig. Jeg kørte i en overgang på en Suzuki SV. 650. Og det sagde mig seriøst intet. Den var u-handig og træls.

    Men jeg er også en der elsker crosser og ikke sportscykler, hvor den eneste mening med dem er fart.


  • #16   10. nov 2014 Brix: Nu er jeg et år ældre end dig og har haft en D-tracker i over et år, og kørt på den næste 12000 km. så jeg vil personligt mene, at jeg kender den model en hel del bedre end dig. smiley

  • #17   10. nov 2014 De fleste 125ccm vil virke klein til en mand på 190cm er min erfaring.
    Derudover vil affjedringen nok også kæmpe, i hvertfald hvis du køre bare lidt aggresivt.

    Det betyder selvfølgelig ikke at du ikke kan gøre det og ikke vil have det sjovt, men optimalt er det efter min mening ikke smiley


  • #18   10. nov 2014 Mads W: Jeps den er helårs smiley Og nej har ikke vejhjælp. Min 125'er kommer ikke udenfor Danmark smiley Den oplevelse gemmer jeg til når jeg får A2 og ikke en knallert smiley

  • #19   10. nov 2014 Alex P: Jeg har også kun benyttet min vejhjælp i Danmark. Fx en dag valgte den, at punktere på vej til arbejde 35 km væk hjemmefra ude på landet. En anden gang valgte, kæden efter en hård vinter, at springe midt på en motortrafikvej kl. 23 om aftenen en del km væk hjemmefra. Der var det bare, at ringe og 30 min. efter var man hjemme med mc og alt. smiley

  • #20   10. nov 2014 Mads W: prøv at læs hvad jeg skriver.
    Jeg skrev ikke, at den ikke kunne køre over 100 km/t. Jeg skrev bare på en given langside, der også til dels er op ad bakke. Der fik jeg den ikke ret meget over 90.
    Jeg har ikke sammenlignet den med hverken en knallert eller en sv650 på noget tidspunkt.
    Du kender den helt sikkert bedre end mig, men det ændre ikke på det er det værste lort JEG har kørt på. Det var dog stadig underholdene, som jeg skriver. Det er langt fra den mest kedelige cykel jeg har kørt.
    Og til sidst, hvad har alder med det her at gøre?


  • #21   10. nov 2014 Brix: Du fremstillet den som det værste skrammel.
    Og det var jeg uenig med dig i. smiley

    Prøv, at kør en tur i midtbyen fremfor på en stor bane. Det er der den er sjov og smart. smiley


Kommentér på:
Kawasaki D-Trekker 125

Annonce