Købe MC Stand til Yzf R6 Købe MC Stand til Yzf R6
Heey MC Folket.
Nu er min baby smidt i vinterhi og i den anledning ville jeg gerne have at den får et godt ophold så den skal jo have hele tjekket og smøres ind også kunne jeg også godt tænke mig disse MC stand.
MEN, aner intet om dem.
Kan jeg bare købe en billig en i thansen, biltema eller harald Nyborg osv? eller skal jeg have en bestemt der passer til min MC?
Gerne link til en i kan anbefale.
Skulle gerne bruge til foran og bagved.
Min MC står opbevaret i et skur da den desværre ikke kunne komme ind i stuen fordi den var for bred til mine indgange i huset.
Så den står desværre i frost vejr når det engang rammer Danmark, så hvad skal jeg gøre i den anledning ?
Det er jo en vandkølet bandit, og aner ikke om der er frost væske på..
Tanken er fyldt op med frisk benzin.
Gode råd og link ville være behjælpeligt.
Mvh Stefan
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 65
nov 2006
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 51 Svar: 809
??
Men thansen løftere er fine
jun 2014
Følger: 9 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 80
aug 2014
Følger: 3 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 58
Men er det bare universal så..
Ps. ja jeg har standart dør åbning, men inde i huset er der 90 graders sving med 1,1 meter bredde, og der kan den sku ikke tvinges rundt
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.928
mar 2008
Følger: 78 Følgere: 72 MC-er: 4 Emner: 171 Svar: 2.928
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 340
Hvad med alle de cykler der står på lager/til salg mv. landet over, står de mon på stande, næppe, tager de skade af det, næppe. Desuden aflaster MC stande jo ikke dæmperne idet de jo typisk løfter i bunden af forgaflen og på svingarmen.
En MC stand eller 2 er meget praktiske når man skruer og pudser samt smører sin MC, og det er det de skal bruges til. Og få dig en frontstand der løfter under gaffelbenene eller under bremsekaliber monteringspunkterne, således du kan pille forhjulet af.
jun 2014
Følger: 9 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 6 Svar: 80
Købe MC Stand til Yzf R6