1.207 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Sveriges tur Sveriges tur

Jeg kørte en tur til Sverige i tirsdags, det er kun 2 gang jeg har været derover på mc, selv om jeg har haft bropass i 2 år. så jeg tænkte at selv om vejret ikke var alt for godt, så hadet de dog lovet tørvejr hele dagen og 10-12 grader. også skulle det bropass fandme bruges bare en gang i år inden det slutter for mig her den 29 nov. så jeg downlodet en tur til min GPS "Kystvejen til Knustorp" inden fra tourstart.org

Det er sku da nok det fedeste togt jeg har kørt i den tid jeg har haft mc. det er jo helt fantatisk at køre mc derover, ikke bare den natur man møder når man kommer et godt stykke op i Sverige. men også kvaliteten og standarden på de svenske veje er jo helt vildt!! det er jo næsten umuligt at få øje på et hul i vejen. jeg synes også det er lidt utroligt at de svenske bilister køre så pænt, som de gør... det er jo nærmest er sygeligt at det kan lade sig gøre... men respekt for det!

Og deres rundkørsler er jo også super fede at køre rundt i... de er jo mega store. så det var bare en super fedt dag til Sverige og kørte 330 km ud og hjem igen. jeg kan slet ikke kommer mig over den oplevelse da jeg køre igemmen skoven smiley

http://tourstart.org/tour/Kystvejen_til_Knustorp_11972

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sveriges tur
Kommentér på:
Sveriges tur

Annonce