{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Christian F
Christian F
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 14

Intruder taber fart {{forumTopicSubject}}

Motorcykel: Suzuki Intruder 800cc (årgang 94’)

Efter en hel sæson uden problemer af nogen art, oplever jeg nu pludselig, at min MC taber fart på toppen. Det føles som om, at den i perioder kun kører for halv kraft. Accelerationen er forringet, og den nægter at komme over 80 km/t. Dette fortsætter nogle kilometer, hvorefter den af uransagelige årsager så begynder at køre normalt igen. Jeg har oplevet dette 3 gange i denne måned.

Forleden havde jeg den forbi en MC-mekaniker med henblik fejlfinding. Han brugte 2 timer, og kunne ikke finde nogen uregelmæssigheder, men sagde derimod, at alt så fint ud MC’ens alder taget i betragtning. Da jeg kørte fra værkstedet kørte den da også fint, men så sent som i dag oplevede jeg problemet igen.

Det skal nævnes, at jeg har forsøgt mig med at skifte tændrør og oplade batteriet. Der er olie på maskinen. Ingen advarselslamper lyser. Jeg forestiller mig, at problemet er elektronisk, men kan ikke udelukke, at det også kan være noget mekanisk.

Nogle bud på hvad der kan være galt?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Intruder taber fart
Kommentér på:
Intruder taber fart

Annonce