{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.083 visninger | Oprettet:

Honda CBR 250 (gammel model) {{forumTopicSubject}}

Det drejer sig om min gamle Honda cbr 250 fra 88 og umiddelbart er det den eneste jeg har set i Danmark da den aldrig er importeret til Danmark af forhandler..? Jeg ønsker hjælp til en vurdering af den, da den bare står og samler støv..!! Min egen er rød, men ellers nogenlunde magen til den på billedet..!! På forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBR 250 (gammel model)
  • #1   1. dec 2014 Bum Bum, jeg ville ikke tro mere end 6-8 tusinde. Hvis man var honda fanatisk samler med for meget fritid, så er det nok en hel del mere værd. Men den er nok lidt for speciel på det danske marked.

  • #2   1. dec 2014 Der er ret svært at hjælpe dig på vej, når du ikke hjælper med lidt billeder. Men der er en flot Honda VFR 400 til salg på 6 - 8 måned til 12.000 kr uden den er solgt endnu. Så et skud fra hoften vil være mellem 5000 og 8000.


  • #3   1. dec 2014 Er det den 4-cylindrede?
    Hvis ja, skal du være velkommen til at kontakte mig, da den godt kunne have af interesse. smiley

    Edit: Den har desuden kun single brakedisc foran, som jeg har forstået, korrekt?


  • #4   1. dec 2014 Nu må du ikke hænge mig op på det ( jeg er jo en kvinde)..;) men det vil jeg mene, den kan rende knap 200kmt 18000omd..:D men jeg vil hverken sælge for 5 eller 8 tusind..:)

  • #5   1. dec 2014 Sheila, du kan jo skrive den pris du selv havde haft i tankerne, så kan vi se på det smiley
    De gamle CBR er også meget påvirket af alderen. (ang. model)


  • #6   1. dec 2014 Mon ikke den prismæssigt er sammenlignelig med Suzuki GSX-R 250, som var på det danske marked 1988-92? Ved dog ikke hvad de bliver handlet til p.t. smiley

  • #7   1. dec 2014 Tænker bare at den model ikke er så sjælden som min..??..:)

  • #8   1. dec 2014 Jeg har sendt dig en besked kaasje k..:)

  • #9   1. dec 2014 Sheila: Jeg har ikke modtaget noget. smiley
    Er du sikker på at den er sendt den rigtige vej?


  • #10   1. dec 2014 At den er sjælden, er nødvendigvis ikke det samme som at den er meget værd i kroner/øre.

  • #11   1. dec 2014 Din model er en MC19, den du viser billede af er en MC22. Der er ganske stor forskel på dem. Der er nyt stel, bagsvinger og dobbelt skivebremse for på den model du har sat et billede ind ad.
    Jeg har selv haft en 250'er af samme årgang og sjældenshed. Den skal sælges til en der er Honda-nørd til fingerspidserne, i højere grad end jeg er. Og så er 12-15.000kr ikke urealistisk. Men du skal nok vente et par år før den køber dukker op.

    For alle andre, så er den ikke mere end 5-8.000kr værd. Og at den er sjælden gør den i de flestes øjne, ikke mere værdifuld. Tværtimod. At man ikke lige kan runde det lokale værksted, eller sin sædvanlige net-pusher for at få reservedele, gør den en del mindre attraktiv.


  • #12   1. dec 2014 Den er for vild sådan en! Den tager omdrejningsbegrænseren ved 20.000 omdrejninger!!! Sådan en må jeg eje en dag smiley

  • #13   2. dec 2014 Har haft to MC19 some er 88/89 modellen med enkelt skive foran og 3-spoke hjul, MC22 er den med 6-Spokes og dobbelt skive, reservedele er nemme nok at få fra UK/Irland og de har for den sags skyld også en kæmpe fanskare i Australien.
    Herovere i Irland kan du få en anstændig MC19 for under 1000 euro og MC22 for max 2000 men så er den også i satans god stand med nye dæk osv.
    Hvis jeg skulle vælge mellem de 2 idag ville jeg klart gå efter MC22 da der er langt flere after market dele osv.


  • #14   2. dec 2014 Den tager omdrejningsbegrænseren ved 18500 og MC22 ved 19000 by the way

Kommentér på:
Honda CBR 250 (gammel model)

Annonce