1.989 visninger
|
Oprettet:
"Nyt" Italiens MC mærke i 2015 {{forumTopicSubject}}
I 2015 bliver det italienske mærke SWM genoplivet. De nye maskiner bliver bygget på den tidligere husqvarna fabrik, og det bliver med motorprogrammet fra før bmw købte husqvarna.
Ser nu ret spændende ud. Eneste jeg umiddelbart kan se der mangler på en motorcykel anno 2015 er ABS bremser.
http://www.swm-motorcycles.it
Hvis mærker så suppleres af et godt tilbehørsprogram, så skal det nok blive attraktivt.
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 3 Svar: 29
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
dec 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 398
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
Meeeen......den Gran Milano 440 Special ser nu ikke tosset ud
dec 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 398
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 3 Emner: 2 Svar: 21
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
Lad os nu se hvad priserne ender på.
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 252
Genopliv Nuda 900r !!!
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
"Nyt" Italiens MC mærke i 2015