{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.507 visninger | Oprettet:

Andgående køb af Ironhead som gik i hårknude. {{forumTopicSubject}}

Undskyld mange gange, men jeg valgte at slette tråden. Jeg blive helt paranoid og sidder med sølvpapirs hat og har bygget mig et lille rum af bly som jeg kan side i uden at blive aflyttet. smiley

Jeg vender tilbage når jeg kan.

Mange tak for hjælp og gode råd.

Mvh.
Thomas Pedersen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Andgående køb af Ironhead som gik i hårknude.
  • #1   4. dec 2014 Hej ThomasP
    Jeg føler med dig, jeg har selv prøvet det der med en gammel bil for en del år siden, og der sagde advokaten til mig, at sådan en sag kunne godt køres da jeg havde slutseddel, men at hvis jeg ville gå videre, så skulle jeg jo så også have en 10-15.000 kr. som jeg var villig til at bruge på sådan en sag, og det kan ikke svare sig, for som advokaten også sagde, så er loven indrettet sådan, at der er lavet plads til at den kloge narrer den mindre kloge.
    Som så mange andre har skrevet til dig, så brug i stedet for alle disse penge til at få den lavet på et ordentlig MC værksted, det du er igang med nu, det er at kaste de gode penge efter de dårlige, lad være med det, og tag dette her som nogle lærerpenge, og glæd dig så istedet til sommer og sol, hvor du så kan komme ud og lufte din dyrekøbt erfaring, selv om at jeg vil mene at du alt i alt er meget billigt sluppet.
    Hej og god vind


  • #2   4. dec 2014 En Ridder i rustning eller en klovn pakket ind i sølvpapir´´´´´´´´´´ smiley

  • #3   4. dec 2014 Hej pedersen
    Jeg kan forstå at der er en der har taget røven på dig - sådan et pikhoved
    Vi snakkes ved
    Ralf


  • #4   5. dec 2014 Hej Thomas. Jeg fulgte med i den anden tråd og føler virkeligt med dig.
    Men jeg kan love dig for at hvis du bygger motoren om og tager den tid og de penge det tager, så vil du den dag den starter 1. Gang ikke være til at skyde igennem. Mit råd til dig er enten at kæben en motor der virker eller at sætte den defekte i stand selv.
    Den sidste måde virker uoverskuelig, men når du er igennem det så glemmer du alt om idioter.


  • #5   5. dec 2014 "Jeg blive helt paranoid" over hvad ?!

Kommentér på:
Andgående køb af Ironhead som gik i hårknude.

Annonce