GSX, R250 udstødning. {{forumTopicSubject}}
Hejsa mcister, håber i får jeres vintersæson til at gå uden kørsel. ??
nu vil jeg lige høre, jeg gat kigget på alverdens hjemmesider, og kan bare ikke finde en sjovere udstødning til min gsxr 250'er. nogle der ved hvor man kan få en med lidt mere brøl end standarden?
eller nogen der ved hvilken udstødning som passer på?
jun 2013
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 710
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 389
Du snyder alligevel ingen, vi kan godt se det er en 250'er.
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 117 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 438
jeg har bare været nysgerrig efter hvad man kunne få og hvordan.
Haha, kan ikke mindes at have set en symaskine der tog 17.000 rpm
jun 2013
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 710
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 117 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 438
jun 2013
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 710
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 487
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 117 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 438
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 487
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 117 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 438
nov 2012
Følger: 13 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 808
GSX, R250 udstødning.