{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MC MEKANIKER SØGES
  • #1   22. dec 2014 Gó stil !!

  • #2   22. dec 2014 Også svært at have et "værksted" uden at have en mekaniker smiley

  • #5   22. dec 2014 Flot Peder smiley
    Som lige skiftede navn til Wolf ......

    Brug nu jeres rigtige navn, eller lad for h være med at skifte !!!


  • #6   22. dec 2014 et godt råd til trådstarter

    du får lige slettet den nederste sætning med din personlige historie

    skulle jeg være kunde hos dig så var jeg allerede sprunget fra inden jeg havde læst det færdigt


  • #7   22. dec 2014 Thomas K

    Det er så ikke første gang , Der stod en masse lign. vrøvl på siden da han startede...... Det fik han også at vide der... ok, manden er bitter.... men sgu ikke den måde man driver en forretning på !!

    jeg kan så godt forstå han ingen folk har mere ( kender dem )


  • #8   22. dec 2014 Sikkert et fint værksted, men hjemmeside osv skriger til himlen af at være amatør. Der er bl.a. mange skift mellem os/vores/mig/mit.. Altså HVEM og HVOR MANGE er med i firmaet???

  • #9   22. dec 2014 Kender dig ikke eller dit firma, men håber du finder en mekaniker. Men kundes mæssigt, så skal du ikke skrive alt muligt om fortid om du ikke har snydt eller blevet taget i røven.

    Som kunde ville jeg ikke komme der så.

    Jeg vil hellere ikke svine min tidligere chef til på en hjemmeside. så hellere få kunder stille og roligt. så kan de selv bedømme. jeg vil heller ikke svine min tidligere ansatte overfor mine kunder.

    Vær prof og hvis hvad du kan, når kunden kommer face 2 face

    Skriv på din hjemmeside hvad du har og kan tilbyde uden at blive en pralhals smiley


  • #10   22. dec 2014 #9

    Det kan han desværre ikke smiley


  • #12   23. dec 2014 Hr. Allan Larsen, ved sgu ikke hvorfor du bliver ved med at svine mig til ug over, at du sikkert har en interesse, da du sikkert kender min ex. kone hendes søn Kenneth som kørte Mc Centeret Holbæk i sænk. Men stop det nu
    Mvh
    René


  • #13   23. dec 2014 Hr. Rene´ Henriksen

    Jeg reagerer bare på din egen dumhed smiley
    og JA jeg syntes godt om Kenneth, din ex kender jeg ikke

    men når du gang på gang skriver som du gør på din hj. side "beder" du vel selv om det !!

    ps... Larsen har jeg nu aldrig heddet smiley


  • #14   23. dec 2014 Hold erhverv og privatliv 100% adskilt !!
    Uanset hvor meget tør anal du har fået af kone/ex/ect.ect. Så skal det være helt og aldeles gemt væk fra din professionelle side. Også selvom det har haft indflydelse på driften.

    Det er DIT vasketøj. At udstille det giver INGEN street kredit overhovedet. Får dig kun til at fremstå vattet,bitter og handlingslammet.

    Synes dog det er super at du opslår en stilling herinde. Bare det ikke ender i en medarbejder der ikke kan få sin løn, fordi chefen bruger sit krudt forkert..

    Det er 1000 gange bedre at bevise, end at bortforklare smiley


  • #15   23. dec 2014 Brian, du rammer hovedet på sømmet

  • #16   23. dec 2014 Hr. Allan L. du skriver du reagerer min egen dumhed, ja undskyld men den forstår jeg stu ikke.... (du mener ?)

    Kenneth er min ex. søn.
    Beder dig om at stoppe med at skrive mere om mig eller svine mig til, du kender mig overhovedet ikke, og ved ikke hvorfor du fortsætter ud over at du åbenbart er venner med Kenneth, og det er fint med mig


  • #17   23. dec 2014 Næe... jeg er nu ikke venner med Kenneth, jeg kunne bare godt lide og komme der da forretningen var der

    Men som andre skriver... tag nu og hold dit privatliv og forretning adskilt
    Det er KUN derfor jeg reagerer !!

    min personlige mening om dig som menneske og forretningsmand er jo ligegyldig

    ps.... nu har jeg på intet tidspunkt skrevet til dig... derimod er det vist omvendt smiley


Kommentér på:
MC MEKANIKER SØGES

Annonce