Nye pakninger + flydende pakning {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg vil skifte pakninger på min mc fra blokken og op samt div. Dæksler. Skal man også bruge flydende pakning. Er lidt modstander af det men vil gerne have jeres input.
Vh Kim.
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.850
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.850
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.850
Jeg kan ikke læse hvad der står på den mere, men det er sgu et dejligt produkt.
jul 2004
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 84 Svar: 84
Ku det være denne sajmon?
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.850
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 9 Emner: 7 Svar: 458
Men er der "sår" eller korrosion på anlægsfladerne ville jeg bruge flydende pakning.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
feb 2014
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 6 Svar: 62
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 179 MC-er: 4 Emner: 139 Svar: 372
Mvh
Johnni
Nye pakninger + flydende pakning