1.465 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
15 Svar
Alpinestars - forhandler i DK??? Alpinestars - forhandler i DK???
Hvor i DK forhandles Alpinestars? Har kun kunnet finde KJ Motorcykler indtil videre..
Det er jo væsentligt at prøve klunset inden man vælger (evt) at bestille det fra udlandet over nettet..
På forhånd tak!
Simon
0 synes godt om
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 28 Svar: 734
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
okt 2005
Følger: 125 Følgere: 129 MC-er: 2 Emner: 60 Svar: 1.087
maj 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 188
Der er sgu da ingen der gider betale det dobbelte hos en forhandler i Danmark.
Hvis det er småpenge der er tale om, jamen så gider jeg da ikke bøvle med at bestille udlands, men er det tusinder man kan spare, så er der da ingen tvivl om hvor jeg bestiller henne.
At man så kan prøve sig frem hos en forhandler, jamen det er jo bare dejligt
Som med så meget andet, den kloge vil altid narre den mindre kloge
apr 2006
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 39
De danske forhandlere kan bare skrue avancen ned. Hvis det alene var forskellen i momsen der var forskellen ville de fleste vælge at købe i DK da det jo også klart er nemmere at forfølge en reklamation eller evt. bytning ved valg af forkert størrelse.
Danske forhandlere har selv skabt lysten til at handle på internettet ved at skrue priserne for højt i vejret!!
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.015
Nu bad jeg jo heller ikke folk, der ikke kunne hjælpe, skrive det til mig..
Men du må da meget undskylde, at jeg ikke er født med en guldklump i røven, og dertil synes jeg også du skal tilmelde dig et chatforum, hvis du kun kan komme med den slags mundbæ istedet for at svare på det jeg spørger om (hvis du kan/vil)..
Tak for svarene indtil videre fra I andre!!
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 842
Der er mange der anbefaler at man prøver i DK og køber det f.eks. i Tyskland, hvorfor så ikke bare sige med det samme det er det der er planen?
Simon>> hvis du finder en billig butik på nettet med Alpine star, så skriv endelig linket herinde.
jul 2006
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 69
her er nogle af mine egne erfaringer, komple arrow titaniums anlæg fra tyskland pris i dk 22000 jeg ga 5500 incl fragt og modtog den 4 dage efter bestilling,
alphine stars dragt pris i dk 8000 jeg måtte af med 4500
her er linket www.mlol.de/ det er en super biks jeg kun har gode erfaringer med
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
du ejer ikke stevens mc du arbejde der og får det samme i løn selv om vi køber vores tøj i tyskland og prøver det hos jer .
du er så hellig at det er til at brække sig over .
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 104 Svar: 842
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 55
okt 2005
maj 2006
Igen, den kloge narrer den mindre kloge, i det her tilfælde, er det sjovt nok forbrugerne der narrer forhandleren...
Er da ingen ved sine fulde 5 der gider give over det dobbelte her i landet for noget, vi kan købe på den anden side af grænsen.
Men sådan er vi jo forskellige, hvis du vil give fuld pris, så værsgod, bare ikke forvent vi andre gider det.
Det eneste jeg har oplevet det skal retur, er visse forhandlers evner til at lave noget som helst på en mc.
De skulle måske have holdt sig til at lave plæneklippere, for evner til andet, det har de sgu godt nok ikke da.
okt 2005
Og desuden betaler du heller ikke det dobbelt i forhold til tyskland og så er avancen ikke så stor som folk render rundt og tror, tjener langt under 100% i forhold eks et par dyre jeans hvor avancen er langt over 200%,
De mennesker der er i mc-branchen er der ikke for pengene skyld, men fordi de laver noget de holder af og har en passion for og så er det sgu ikke fedt at stå og bruge 1-2 timer på at hjælpe en kunde med af finde det der passer ham/hende perfekt, for at fjolset så køber det i evt tyskland, det er at pisse andre ned af ryggen og være total respektløs.
maj 2006
Hvad en person har skrevet om sammenhold i et blad, er jeg også hujende ligeglad med. Det kan du ikke sammenligne med at skulle betale de dobbelte. Ved ikke helt hvorfor du tror du kan, men det er altså en skidt sammenligning.
Sammenhold har man på vejene.
Når du nu siger i tjener langt under 100%, så er det jo nok sandt for nogle produkter, men bestemt ikke med dem alle da
Er jo ikke for sjov, man kan købe udstødninger og tøj til halv pris i Tyskland.
Hvis jeg har købt en cykel hos en forhandler, og der er noget galt med den, så skal han lave den, så er jeg sådan set ligeglad med hvad han har af andre problemer. Så er jeg i mine øjne den vigtigste kunde han har, ligesom alle andre også mener deres problem er det vigtigste.
Vi betaler så rigeligt for at have vores cykler til service og lign hos forhandlere...
Hvad man køber i udlandet, er i ligeså god stand, som det vi kan købe herhjemme til det dobelte, så hvem der egentlig ler sidst, det er der nok delte meninger om.
Men alt andet lige, så vil jeg tro, du jo, ihvertfalde efter dine meninger at dømme, ikke sonderer terænnet for det billigste? Du betaler gladeligt ved kasse 1 hver gang?
Nu ligger landet sådan, at jeans mere eller mindre er noget man skal have, cyklen er for de fleste herhjemme udelukkende et legetøj.
Jeg vil da hellere betale mere for et par jeans, som jeg kan bruge året rundt, end jeg vil føle mig røvrendt af en forhandler som tager en vanvittig pris fornoget jeg kan køre 45mins efter i Tyskland.
Alpinestars - forhandler i DK???