Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc sweatshirt m. kevlar og beskyttelse
  • #1   15. jan 2015 Alternativt kan du købe en brynje og have på inden under en alm. sweatshirt.

• #2   15. jan 2015 ja. Som Philip L siger. Det havde jeg selv gjort hvis jeg ville undvære hætten - ellers klip hætten af smiley

men hvis du køber dem med hætte, så køb IKKE af ham der sælger dem her inde. Han prøver bare at tjene en fin sum penge. Han sælger for 1000 kr. De koster 400 kr + fragt på ebay. Samme mærke. Der er også et andet mærke som koster 500 cirka, + fragt. Sat ned fra 750 + fragt smiley

• #3   15. jan 2015 Jeg bruger brynje m løs jakke. En sweatshirt vil være alt for løs til at beskyttelsen vil være til gavn af andet end af navn..

• #4   15. jan 2015 God ide med brynjen, og tankerne har da været der.

Men jeg søger nu hellere noget "samlet", men forstår bare ikke hætten smiley

Sådan en hoodie koster jo mellem 500 og 1000 kr.
    En brynje løber hurtigt op i 1000 til 1500 kr. Og så skal jeg have en trøje ved siden af.

• #5   15. jan 2015 der er vel ikke den samme kvalitet beskyttelse i trøjen
    og ikke spare på brynjen
    tænkte selv det skulle prøves med sådan en brynje til 400 det er bare tyndt halv blød plastik

• #6   15. jan 2015 Jeg kender en der kører med den her hoodie.

Den virker til at være fin kvalitet, tykt stof og beskyttelsen er "ok".
    Jeg er bare ikke fan af hætten smiley

Men nu er det jo ikke high protection gear det her, det er jeg godt klar over, men det skal være det fornuftige alternativ til en tynd trøje på de korte varme sommerture.

• #7   15. jan 2015 Er det ikke bare meget nemmere at glemme det her beskyttelse og så lade være med at køre galt?

Jeg ved godt at det er et arrogant spørgsmål- men to udsagn

Trådstarter vil alligevel på akkord med sikkerhed!!

Det er et faktum at vigtigste sikkerhedsudstyr sidder mellem ørerne - og det er helt indiskutabelt!

• #8   15. jan 2015 Ja okay nu ryger vi ud på et sidespor, men jo jo du har da ret Knud.

Sikkerhed eller ej, så giver det mig i hvert fald en (falsk) tryghed at have det såkaldte kevlar på, i stedet for en smart Levis trøje.

• #9   15. jan 2015 Nicklas - jeg er helt opmærksom på at jeg sidetracker emnet. Jeg synes helt ærligt, at det er lidt fortærsket!:-)

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

Emner: 15 Svar: 80
    #10   15. jan 2015 Jeg er enig med Knud i at den største sikkerhed er at undgå ulykker, men føler man sig usikker vil ens kørsel bære præg af det, da man ikke kan køre afslappet, derfor skal man føle sig sikker for at kunne køre sikkert, hvad der giver denne følelse er så individuelt.
    Derfor er trådstarters spørgsmål helt relevant.
    Min største og formentlig bedste investering i sikkerhed er et kursus i foråret, ikke mit tøj.

Alt dette er selvfølgelig bare min mening.

• #11   15. jan 2015 Kan sagtens se og forstå jeres argumenter.

Men nu er vi ikke de eneste på vejen - der er desværre nogle tosser derude.

Uanset hvor klog og smart jeg er - så kan min logik ikke ændre at en tosse forårsager en ulykke.

• Jyden
    Jyden Tilmeldt:
    jan 2014

Emner: 15 Svar: 80
    #12   15. jan 2015 Helt enig Nicklas, men mange tror at udstyr for x antal kroner kan redde dem alene, det kan det ikke, men kører man fornuftigt og er forudseende i trafikken, så når man langt.
    Og som jeg nævner fornuftig kørsel kræver at man føler sig tryg, hvad der giver denne følelse er individuelt.

• #13   15. jan 2015 Blev påkørt på motorvej med kelver bukser støvler læder jakke hansker og hjelm. Bukserne holdt fibt og ikk en skramme på mig.

Forstår godt du fra vælger hætte for det trals den hænger og dasker

Ville dog personligt tage en deanise full armor i det der net stof den er lækker luftig og tror den klare det værste tænker her også på slag på evt skulder albue og underarm

• #14   15. jan 2015 Textil tilsat kevlar beskytter ikke mod slag, men mod friktion menneske/ asfalt.

Hvis målet er beskyttelse, skal man "gå på to ben" - slag/friktion.

Dermed ikke være sagt, at det er det man skal. Det må folk for min skyld selv om.

• #15   15. jan 2015 Sådan en trøje beskytter ikke noget som helst.. Hvis man får sig en tur hen ad asfalten, så glider den trøje jo op under ørene, og din bare hud bliver raspet fint af asfalten... For nogle år siden væltede en fyr på Blegdamsvej, lige foran riget. Han slog sig næsten ikke, og rejste sig op - ikke én brækket knogle.. Alligevel døde han under en time efter af forblødninger, grundet hudafskrabninger over hele kroppen, lægerne kunne intet gøre - han kørte dog i t-shirt og shorts..
    Sorry ikke mere moral snak smiley Men personligt ville jeg aldrig køre uden ordentlig jakke..

• #16   16. jan 2015 Joachim J:

Det er da en grum historie, men jeg kommer til at bede dig dokumentere den - helt enkelt fordi et ordinært menneske ikke har blodtryk til det der.....

• #17   16. jan 2015 ....man kan dø af andre ting muligvis, men forblødt er han ikke smiley

Kommentér på:
Mc sweatshirt m. kevlar og beskyttelse

Annonce