{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC Uldjyderne vs Fiskerne 1984
  • #1   17. jan 2015 De bad sku selv om den røvfuld de fik.. Man tager sku ikke til en fisker by og laver ballade på den lokale

• #2   17. jan 2015 Hold da kæft en gang bonderøve! Halvdelen af dem har færre tænder end de har hjerneceller og det er den positive del! smiley

• #3   17. jan 2015 Så vidt jeg husker, så ligger der en gammel artikel om det herinde i et fotoalbum smiley altså en avis artikel som blev skrevet lige efter hændelsen.

• #4   17. jan 2015 Mikkel N.
    Så længe du ikke har modet til at få købt/oprettet en mc så luk røven og lad de voksne debatere.

Casper A.
    Jeg postede i øvrigt Artiklen for nogle år siden og den ligger under min profil/foto album.

• #5   17. jan 2015 Det er sgu fra en tid, hvor et slagsmål var et slagsmål smiley

Men hvis der har været 11 rockere, så har der altså være 289 fiskere, der har banket hinanden - det er næsten det mest imponerende smiley

• #6   17. jan 2015 Det var dengang , jeg husker godt historien fra da det skete og som jeg ser det idag er er det vel efter devisen Jo ældrer du bliver det hurtigere var du dengang. God gammel historie og den bliver nok aldrig helt færdig ( jeg deltog ikke men jeg husker at os der kørte mc dengang fik at vide at vi jo bare kunne komme til fiskerner og så skulle de nok lige osv , ) smiley

• #7   17. jan 2015 Mega grineren historie. Er selv Vendelbo så kender udemærket godt de typer der er medvirker i klippet smiley

• #8   17. jan 2015 Enste fiskere har respekt for er stilladsarbejdere .. Ihvertfald dem i Esbjerg

Ved at "kom tit" er blevet ryddet et par gange af stilladsarbejdere

• #9   17. jan 2015 så udsendelsen i tv, det var tider dengang, og hyggeligt de kunne mødes igen, og hygge og grine af det sammen.. smiley hc

• #10   18. jan 2015 Mikkel N, du har tydeligvis ikke for mange brikker at tumle rundt med....

• #12   18. jan 2015 Hahaha, var der nogen der følte sig ramt!

Alex: Kan du se smiley`en der efterfølger hvad jeg har skrevet i mit første indlæg, den indikerer som oftest en form for distance/ironi/sjov/humor/morskab whatever - Noget der tydeligvis er gået din og Sørens næse forbi!

Men inden i bliver så fornærmede, hvorfor ved jeg ikke(er der slægtskab mellem jer og personer i videoen?), så forsøg i det mindste selv at agere og formulere jer som voksne, når nu i kræver det af andre! Hyklere!

Iøvrigt, så har jeg ikke oprettet nogen MC, hvilket du Alex ville kende grunden til, hvis du havde kigget på bare et af indlæggene længere nede på min profil - Min Mc er indkøb i efteråret, adskilt i atomer for at blive malet, renoveret og bygget op igen, så der er ikke så meget at tage fotos af, derudover er det ikke noget krav på MC galleri og derfor slet ikke noget du skal bryde dit hoved med, at dømme efter dit raseri anfald har du vidst rigeligt at tumle med!

• Simon
    Simon Tilmeldt:
    apr 2014

Emner: 5 Svar: 102
    #13   18. jan 2015 smiley Åh oh!!

• #14   18. jan 2015 Mikkel N.
    Smid et foto af dig og kværnen. lad os se hvor smuk åbenbart selv synes du er.

Tøsedrenge har det med at gemme sig og være anonym bag skærmen og være en helbredes karl.

- Og nej jeg kender ikke nogen af parterne. Men når en umoden snot hvalp som dig der blot gemmer sig ved tastaturet ustøder lort om andre der havde modet til et lille rask slagsmål uden efterfølgende hard feelings så bliver det ret patetisk at høre på dig.

Kravl istedet ind bag mors skørter igen Tøsedreng.

• #15   19. jan 2015 Ak....

Kommentér på:
MC Uldjyderne vs Fiskerne 1984

Annonce