3.920 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 22 Svar

Bandit fighter hjelm Bandit fighter hjelm

hej jeg står og overvejer at købe en bandit hjelm prima fordi den passer godt til min bandit med semi fighter army tema. Men syntes at den bliver svinet til herinde at den larmer og støjer og sidder dårligt udsyn med mere. Men når man tænker på det er en hjelm til 1200kr og holder den op mod tilsvarende i denne pris. er den så stadig så dårlig?
vil meget gerne høre fra folk der selv bruger og køre med denne hjelm og ikke fra folk der tror at kun shoe til 10.000kr er det eneste rigtig ??

på forhånd tusind tak for hjælpen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bandit fighter hjelm
  • #1   26. jan 2015 Hvis du sammenligner med andre hjelme i den prisklasse så får du endnu mindre for pengene ved at købe en bandit hjelm. Jeg syntes ikke den sidder godt på mit hoved, udformningen gør at udsynet er dårligere end i "alm" hjelme, men det er jo et spørgsmål om at vende sig til at dreje hovedet ekstra meget så man kan se det hele. Og ja der er en del vindstøj i den. Men for nogle er look bedre end komfort og så er den jo ok.

jeg endte med at forære min væk til nogle der kunne bruge den til markrace. Kunne ikke engang få 200 kr for den brugt, selvom jeg kun havde kørt en halv sæson med den.

• Kristian C
    Kristian C Tilmeldt:
    apr 2012

Følgere: 4 MC-er: 2 Svar: 64
    #3   26. jan 2015 Jeg må sku sige at jeg er glad for min bandit hjelm.
    Det kan godt være der er lidt vindstøj? (Den vindstille hjelm er vidst heller ikke opfundet endnu) Den sidder godt på mit hoved og udsynet er heller ikke til at klage over - (alle hoveder er jo ikke ens.)
    Udover alt det ser den jo bare vold fed ud:)

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.714
    #4   26. jan 2015 For mig er prisen slet ikke afgørende - kun pasform, komfort, kvalitet, støjniveau og features omtrent i nævnte rækkefølge.
    Jeg ville f.eks aldrig købe en hjelm uden indbygget solvisir.
    Bandit hjelmen er bare så langt under min standard for hjelme at jeg ikke engang ville have den selvom jeg fik den gratis.

Men du kan ikke bruge andres hovedform eller præferencer til noget. Hvis du kan nøjes med sådan en og er tilfreds med hvordan den sidder på dit hoved, så køb dog en...?

Det skal vi andre da ikke bestemme. smiley

• #5   26. jan 2015 Det er DIG, der afgør om en hjelm er rigtig til dig og din pengepung!!, bare den passer i størrelse og facon.

Hvis du synes at den bliver svinet eller flamet her, så lad det ske, og glæd dig så over at der findes idioter, der vil bruge deres tid på det!!! Det siger altid mere om dem end dig!

• #6   26. jan 2015 Det er DIG, der afgør om en hjelm er rigtig til dig og din pengepung!!, bare den passer i størrelse og facon.

Hvis du synes at den bliver svinet eller flamet her, så lad det ske, og glæd dig så over at der findes idioter, der vil bruge deres tid på det!!! Det siger altid mere om dem end dig!

• Sajmon ™

#7   26. jan 2015 Ja og glæd dig over at der findes så mange lommefilosoffer, som gør sig til dommere over andres meninger. smiley

• #8   26. jan 2015 rolig folkens, jeg siger mange tak for hjælpen ??

• #9   26. jan 2015 Så så Sajmon ...... Knud har da ret manden bad om inputs fra dem der kører med hjelmen... Lige præcis ikke meninger om den !!
    Og til trådstarter jeg har haft en i ca 10 år, og der er noget vindstøj visiret slutter ikke for tæt til, og udsynet er hellere ikke noget at råbe hurra for. Men jeg har altid været super glad for den..

• Sajmon ™

#10   26. jan 2015 #9 - Hvis han var så forhippet på at overholde de krav, skulle han jo heller ikke selv kommentere på tråden...?

Jeg har prøvet et par modeller af den, og derfor også kørt lidt med dem - og det råder jeg trådstarter efter.

• #11   26. jan 2015 You are right sorry

• #12   26. jan 2015 Nu er der jo så mange som kalder en hjelm bandit-men jeg har haft 3 stk Simpson bandit xxr -som the styig kør med-der er ikke mer vindstøj end de andre hjelme jeg har-visiret kan justeres med konuser hvis det ikke sidder tæt nok -hvis man laver det for tæt laver visiret ridser når man åbner.Sådan en hjelm er så god at jeg har fået en stjålet med dødninghoved kun lavet i et stk-men jeg har ingen foto så jeg kunne efterlyse den.Den ligger nok i et hvalpeværelse til pynt.
    en xxr koster 3000 kr i dk og ca 300€ i Tyskland-en med airbrusch koster 5000 kr-køb ikke de billige kopier det lader til de er dårlige.

• #13   26. jan 2015 Den jeg har kaldes ikk en bandit Det er mærket der er Bandit helmets......
    Den er på et foto på mit Buell album. Jeg har også en brain cap i mærket Bandit helmets

• #14   26. jan 2015 Den jeg havde hed bandit fighter og var i glasfiber. Og selvom jeg godt kan leve uden indbygget solviser, så var den i mine øjne for ringe til prisen. Man kan stadig få en alm. god hjelm til samme pris. Men det er jo forskelligt hvad folk prioritere, look eller komfort.

• #15   26. jan 2015 Sajmon, det er ikke dig, der har den hat!

Egentlig synes jeg det hele er lidt ynkeligt, når man ikke helt kan stå inde for sine valg!!!

Vi har jo alle en rimelig bred ryg,og der kan stå "IDIOT" temmelig mange gange uden vi selv kan se det!!!

• #16   27. jan 2015 Hvis vindstøj er et problem kan man jo supplere med ørepropper hvilket er en god ide anyway med de fleste hjelme for at undgå tinnitus i det lange løb.
    Ved ikke med kvaliteten nu om dage men mener at huske at dengang de først kom frem kunne de ikke engang nå de mest basale sikkerhedsgodkendelser

• #17   27. jan 2015 Jeg kørte en sæson med bandit fighter. Kan ikke anbefale den ud fra mit synspunkt. Det er sikkert bare pasformen der ikke er god til mig. Men min blæste af samtidig med den trykker mine kinder sammen. Udsyn og larm var fint nok til mit brug. Men slet ikke sammenlignelig med den hjem jeg har nu til samme penge. Vh dennis

• #18   27. jan 2015 tak for de gode svar folkens jeg vil prøve at finde ud af hvordan den er for mig og så tage beslutningen derfra ?? ses derude

• #19   27. jan 2015 Jeg har en, den ser super flot ud på min hylde, udsynet til siden og skråt bagud er direkte livsfarlig, der er vindstøj som bare f....., og værst af alt er at den ikke er E mærket og dermed lovlig/godkendt, om grunden til dette er at den er lige så sikker at bruge som en bandana eller om det er fordi de ikke gad få den crashtestet kan vi jo kun gætte om. Jeg tror på det første, følelsen af kvalitet er bestemt ikke til stede. Jeg foretrækker en Schuberth, synes man er lidt af en fedterøv hvis man ikke vil betale for en ordentlig sikker hjelm, men gerne smide i 10.000 vis af kroner efter Grizzoma gejl og andet lir..

• Kristian C
    Kristian C Tilmeldt:
    apr 2012

Følgere: 4 MC-er: 2 Svar: 64
    #20   27. jan 2015 Haekle: Bandit fighter modellen er E godkendt. http://bike-netshoppen.dk/product/bandit-fighter-hvid-1937/

• #21   27. jan 2015 Haekle... De første modeller er ikke godkendt pga udsynet som du også nævner, mht crashtest så tror jeg ikke det er problemet den bliver da flittigt brugt til dragrace !!

• #22   28. jan 2015 Okay, min er ikke godkendt, til dragrace er det nok Simpson hjelme og ikke Bandit hjelme de bruger, der er en verden til forskel, men de lige er visuelt hinanden meget.
    Jeg siger blot min erfaring med den.

• #23   28. jan 2015 Den hvide hjelm på link er en billig kopi-se visir og ligner noget billig plastik i overfladen-
    gogl Simpson bandit dem jeg har hedder xxr men der findes en som ligner den på linket det var hvis den første Simpson opfandt og se prisforskellen.
    når du køber en orginal følger der en sort hjelmpose med som der står bandit helmets på.

Kommentér på:
Bandit fighter hjelm

Annonce