1.392 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Har du din MC Videoovervåget? Har du din MC Videoovervåget?

Hej alle sammen. Jeg kom til, at tænke på, om i har videoovervågning på jeres matrikel? (Ejendom) Jeg har min matrikel videoovervåget 24/7 både hus og skur hvor mine elskede motorcykler står. smiley

Jeg benytter mig af Foscam fi9801w. (Jeg er gør det selv, jeg gider ikke betale for et vagt firma)

De filmer upåklageligt både i mørke og sollys. Og uploader materialet til en FTP server på nettet. Så bevismaterialet altid kan tilgås.

Jeg har gjort det pga. 2 ting.
1. For at undgå indbrud.
2. For at undgå, at nogen stjæler mine motorcykler. smiley Det er der jo desværre så meget af pt.. I hverfald i 2014. smiley

Var det noget i kunne finde på? Og tror i, at det vil få tyven til, at holde sig væk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har du din MC Videoovervåget?
  • #2   3. feb 2015 Hvis jeg havde video. så var det ikke for at undgå tyve, men for at vide hvem de var. De kan så resten af deres liv være "skuespillere" på nettet osv. Jeg har ingen hæmninger i den retning. Fåk med mig og jeg fåkker igen.

• #3   3. feb 2015 Kun en dummy unit smiley
    Når jeg flytter i eget hus, skal jeg dog have overvågning op. ikke fordi jeg er parnoid, men fordi jeg er teknik nørd

• #4   3. feb 2015 Ja... Hele matriklen Bliver "filmet"...

• #5   3. feb 2015 Elias G: Samme her, det er sjovt, at arbejde med. Jeg er skam heller ikke parnoid, men jeg vil gerne sikre mig så godt som muligt. Det ville virkelig være nedern, at miste min MC. Har ikke kasko på min, da det ville blive for dyrt i sidste ende. smiley

• #6   3. feb 2015 Jeg har investeret i egen lygtemast til indkørslen og så holder vores biler og motorcykler i garage bag aluporte .Tror mest på at lys frygtes af tyven .

• #7   3. feb 2015 kun i soveværelset.

• #8   3. feb 2015 Er mere til den gammeldaws tyverisikring smiley

profilbillede
  • #10   3. feb 2015 Enig med #8.

profilbillede
  • #11   3. feb 2015 Sensor med lys - meget lys og alt med værdi er bag låst port med magnetalarm.
    Jeg er ligeglad med hvordan de ser ud, de kommer ikke ind uden at vække hele nabolaget.
    Næste punkt, når konen er overtalt - er en stor (sød) vovse
    Som jeg så vil fodre med anabolske steroider og tæve med en avis indtil den får et passende sind smiley Lidt i "Hound of the Baskerville" stilen - bare ond og utilregnelig

• #12   3. feb 2015 Har købt et restlager af de YDERST effektive "selbstschussanlage" da DDR muren faldt!Man kan så ALTID se hvem der har været der, dog kniber det lige for tiden med at få gravet hullerne dybe nok i den frosne jord, meen pyt, de fungerer så fint som cykelstativer! PS, HUSK lige at få dem desarmeret, når Svigermor kommer på besøg, ELLER?

• #13   3. feb 2015 Jeg er gået all in..
    Jeg har itv/aia og en bette røgkanon.. (Og en pensionist til nabo som er nysgerigheden selv) smiley

Men hov - jeg har jo ingen knallert smiley

profilbillede
  • #14   3. feb 2015 min bliver helt sikkert ikke stjålet om vinteren . først en gitterlåge der efter en port med alarm samt alarmer i hele bygningen og så står den bagved en rendegraver som ikke kan starte.

• #15   4. feb 2015 Benytter mig af bevægelsessensorer der tænder lyset i udhænget rundt om huset. Ud over det har jeg Acti Domes som optager til min NAS (som man ikke kan få fat på med mindre man ved hvor den står).
    MC'en er låst inde i skuret med ABUS anker i 250Kg beton og en god kæde/lås.
    Den har også en ABUS skivebremselås med alarm, som kan høres i soveværelset hvis de når så langt.
    Får jeg fat på dem, bliver der fastelavn med bat mod kropsdele.
    Selvfølgelig ikke overdrevent, men jeg kan ikke udstå berigelses tyverier.

profilbillede
  • #16   4. feb 2015 LIge et billede med MC'en

profilbillede
  • #17   4. feb 2015 Da i alle i denne tråd, lyder til at i som jeg heller ikke kan klare tyve svin, så er i alle inviteret til at melde jer ind i denne gruppe her, så vi kan hjælpe andre.

mvh

http://www.motorcykelgalleri.dk/grupper/afsoegningsgruppenefterstjaalnemotorcykler

• #19   5. feb 2015 Jeg har min kone gående!

Derudover er der fuld kælder under huset, så min MC står låst inde i Huset 24/7 vinteren over - Derudover er den skilt ad i ca 300 dele og motoren hænger i to stropper - DET ER EFFEKTIVT! Hvis tyven vil have min Kawa, så skal han først forbi konen, med flyttekasser......! "Best of luck"!

Kommentér på:
Har du din MC Videoovervåget?

Annonce