{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.082 visninger | Oprettet:

Aprilia RST 1000 Futura vs fzs 600 {{forumTopicSubject}}

Hej gutter,

jeg overvejer at skifte min fazer med denne aprilla som står hos aagesen. Men jeg kender ikke aprilla overhovedet.. og slet ikke denne model. Er der nogen der kan hjælpe mig med nogle kloge ord, og nogle fordele og ulemper ved begge cykler?? er der evt. noget man skal være opmærksom på ved aprilla cykler??

har lagt link til cyklen hos aagesen her..


(link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia RST 1000 Futura vs fzs 600
  • #1   21. aug 2006 Andreas.
    http://www.motorcycle.com/mo/mcaprilia/futura.motml

    Jeg kiggede selv på een sidste år som stod ny til billige penge vist 160k.

    Den ser da fin ud i den farve. Synes det er en fed sportstourer. Man kan vel lave samme nummer som på Falco med at droppe begrænsningen på den for at få lidt flere hk. Det er der flere der sikkert ved mere om end jeg. Kig på det hvis det har interesse.
    Jeg synes instrumenteringen ikke helt stemmer overens med designet. Det ser lidt gammeldags ud ifht..
    Ellers. Folk siger jo at kvaliteten på Aprilia's (Rotax) motor er fin. Jeg har dog hørt at når det først går galt, så har importøren ikke været den stiveste diller i saunaen.
    Jan Skov fra omkring Århus har vist haft sin fair af problemer med sin Tuono. Se evt hans profil.

    Synes personligt den er fed. Men prøv da at kontakte folk der har Futuraen. Det er jo også lækkert at have en cykel som man ikke ser hver dag.

    Held og lykke. smiley


  • #3   21. aug 2006 Brormand har haft en i en sæson's tid - indtil den væltede på en parkeringsplads og blev totalskadet (rent økonomisk set).
    Han var som sådan glad for den men den var ifølge ham seriøs overfølsom for sidevind. Blackbird'en var for ham et meget bedre valg.

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4296


  • #4   21. aug 2006 Da jeg købte min Falco, købte min makker en Futura. Der er enkelte billeder af Futuraen under galleriet for min Falco. Ved Futuraen får en rigtig dejlig mc med et godt træk. Den er behagelig at køre på for både fører og eventuelt en bagsædepassagerer. Kører du længere ture er den lækker med de rummelige tasker, der er designet til cyklen, og som nemt kan tages af og sættes på efter behov. Derudover har den også rigtig gode køreegenskaber, og kan sagtens bruges på snoede veje. Rotax motoren er der ingen bøvl med, og som skrevet er det ikke sværere at skaffe dele end til en japaner.

    Mvh,

    Allan


  • #5   21. aug 2006 Kender ikke Futura'en men Aprilia motorcykler i det hele taget kører hamrende godt!! Motoren er storte set den samme fra model til model så den bliver du ihvertilfælde ikke skuffet over!! Designet er også hamrende flot på Futuraen!!!

  • #6   22. aug 2006 Nu blir det jo spændende at høre om Andreas får handlet. *s*
    Nu ved du lidt mere om hvad du går ind til. Det eneste jeg ville have imod at købe Aprilia er importøren. Men det er jo en brugt cykel så reklamationer skal du jo ikke igennem lige som andre der køber ny og så har balladen fordi importøren skal ind i legen.


  • #7   26. aug 2006 Du kan læse en test af Futuraen her :

    http://www.motorcyclistonline.com/roadtests/aprilia_futura/

    Har selv været inde hos aagesen og kikke på den, den ser meget fin ud. Har du fået en prøve tur på den ?


Kommentér på:
Aprilia RST 1000 Futura vs fzs 600

Annonce