{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

Tak Tak Tak...... {{forumTopicSubject}}

Har gode erfaringer med at det er bedst at holde sig positiv i lorte situationer!!.... så jeg vil gerne sige tusind tak til de flinke Hollændere der her til aften åbenbart forvekslede mig og min stakkels Katana med en parkeringsplads, jeg tænkte jo at jeg ville være flink og holde tilbage for en lille dreng der var på vej over en fodovergang men i Holland holder man åbenbart ikke tilbage for den slags småkravl så det tror jeg de prøvede at fortælle mig simpelthen ved at parkere deres bil oppe i røven på mig og jeg må da også indrømme at da jeg kom på fødderne igen tænkte jeg straks at de havde sq da fat i noget de kære hollændere for hvor dum er jeg liiiiiige for at holde tilbage for en lille dreng i en fodovergang!!
Stupid stupid stupid........!!!
også specielt når de flinke hollændere var så tæt på mig som de var! 40 - 50 meter er selfølgelig ikke nok plads at bremse på når man kører så stærkt som 40 km/t Jeg har godt nok lært nogle nyttige ting idag og nøøøj hvor jeg glæder mig til imorgen der lærer jeg nemlig prisen på hvad 2 nye blinklys, et nyt sidespejl, en knækket kobling greb, en ny fodhviler og en knækket gear arm koster.
Tak flinke hollændere tak i har bare lært mig SÅ meget idag!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak Tak Tak......
Kommentér på:
Tak Tak Tak......

Annonce