532 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Køb & Salg - vintersæson Køb & Salg - vintersæson

Jeg vil lige høre om der er prisforskelle på MC'erne afhængigt om det er lige før eller efter vintersæsonen.

Jeg har så godt som besluttet at jeg skal prøve noget nyt og andet (bare ikke lige hvad endnu) men vil lige høre hvad jeres erfaringer er mht til MC skiftet.

Er det smartest at sælge kværnen nuher inden vintersæsonen - og så købe en ny til foråret (jeg tænker jo på at man sparer en vinteropbevaring samt betalinger på MC-lånet i banken)

Hvad siger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb & Salg - vintersæson
  • #1   22. aug 2006 Jakob: Priserne plejer at være lavere her sidst på sæsonen, og så lidt højere i starten - jeg ved dog ikke hvor meget forskel der egentlig er. Da jeg er i samme sitution som dig, er jeg lige med på en lytter smiley

• #2   22. aug 2006 Det kan da kun en prøve vise, sæt den til salg for den pris du mener er rigtig og se hvad der sker..

Basse

• #3   22. aug 2006 Og jeg er også lige med på en lytter! smiley

Utroligt med alle de konstruktive svar, hva? smiley

• #4   22. aug 2006 Er enig med hekto, i maj til juni er priserne mange gange højere. pga. alle de nye MC'ister skal ud og have købt kværn..

Det tømmer også den blå for billige Mc'er(cykler der ikke er sat til langt over prisen)

fra marts til maj er priserne meget svingene..

fra august er det mest købers marked, de folk som ikke har fået cyklen solgt til overpris i foråret sætter den ned for at få den solgt inden vinteren.

Andre har mistet lysten og ved at vinteren snart kommer så den ikke kan sælges før foråret, så de sætter den nok lidt billigere..

Så køber får nok den bedste handel i efteråret, og sælger i foråret.. smiley

• #5   22. aug 2006 Yes, jeg skal også købe en MC snart, så I kan bare sænke priserne drenge smiley

• #6   23. aug 2006 Det er rigtigt, at prisernenu kurer mod minimum, men skal du købe en brugt cykel, gælder dette jo både for den cykel,der skal sælges og den, der skal købes.

Lidt anderledes kan det være med en ny Cykel. her vil man jo oftest have en ny model, og så er det smartest at handle til foråret. Er det ikke vigtigt med næste års model, er forhandlerne nok til at snakke med om de cykler,de måtte have på lager nu.

Kommentér på:
Køb & Salg - vintersæson

Annonce