1.209 visninger
|
Oprettet:
Skal have forhjul af {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg ikke, det sorte bælte i "håndværk" og min ZZR, har jo to skiver foran og det er min første maskine, med to af dem. Jeg skal have nyt fordæk på og skal så have hjulet af.. Men det er jo det mindste. Når det skal PÅ igen, er der så noget "specielt", jeg skal sørge for, for at få det rigtigt på igen?
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 552
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 552
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 552
apr 2011
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 41
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 108 MC-er: 2 Emner: 54 Svar: 1.334
man lærer ved at prøve. det kan du godt kaste dig ud i
jul 2013
Følger: 14 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 552
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 120
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 46 MC-er: 5 Emner: 193 Svar: 633
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Det vil hjælpe dig gennem alle de "opgaver" du får med biken
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 9.975
Man spænder selvfølgelig med sin momentnøgle, så er Intet overspændt og intet spændt for lidt
Skal have forhjul af